At Yalanını Sikeyim İnananı

130 3 5
                                    

Ne?!

Ne demişti bu kız?

Neyi biliyordu?

Herkes Duygu'nun cümlesini bitirmesini bekliyordu. Ama o, sanki bir şeyi hatırlamaya çalışıyormuş gibi duruyordu. Arkasını dönüp Kaya'ya baktı. "Kim demiştin?"

Kaya ufak bir kahkaha attı. "Unuttum."

Başak kaşlarını çattı, bu saçma diyalog onu daha da sinirlendirmişti.

Burak gözlerini büyüttü, bir kavga olacaktı, anlamıştı. Hızla olay yerine döndü. Onu durdurmam gerekti. Aynı sınıfta olmamıza şükrederek tam kalkarken omuzundan tuttum.

"Burak, Türkçe hocası geldi mi?" sorumun saçmalığı ile yüzümü buruşturdum. Ben gün içinde, Türkçe hocasını en az 10 kere görmüştüm.

Hızla bana döndü. "Bi' dakika Azra, şu olaya bir el atmalıyım." dedi  yapmacık gülümsemesiyle. Kendini kasıyordu. Beni sevmiyordu, biliyordum. Ama ben istesem kalbinde ufacık bir sevgi parçası bile bulundurmayan birine bile kendimi sevdirebilirdim. Ki şimdilik Burak'ın beni sevmesine gerek yoktu.

"Ya söyle, sonra gidersin." dedim huysuz çocuklar gibi. Zaman kazanmalıydım, Baturay'ın güvenliği için.

Ve bir tokat sesi ile herkes Selen'e doğru döndü. Ama tokat Selen'e değil bana  atılmıştı.

Acı hissettiğim söylenemezdi. Sol yanağım, uzun zaman önce benim tarafımdan acıya karşı dayanıklı hâle gelmişti. Yavaşça sol tarafa doğru döndüm. Meryem öfkeyle bana bakıyordu.
"Dedikoduyu sen mi yaydın?"

🌹

Herkes bana bakıyordu ve bu hiç iyi değildi. Bi' kere göz önünde olmaktan nefret ederdim ben!

"Ne dedikodusu be! Sen ne hakla bana vuruyorsun?" dedim öfkeyle. Fazla yalan söylerdim ve artık bu konuda ustalaşmıştım. Tabii ki her gece uyumadan önce vicdanımı rahatlatmaya çalışmazdım.

"Bana yalan söyleme! Selen'i kıskandığın için saçma bir dedikodu yaydın. Sen Baturay'a âşıksın." diye gürledi Meryem.

Çok haklısın Meryem ama üzgünüm, bunu tüm okulun önünde söyleyemem. Baturay'la sevgili olduğumda öğreneceksin zaten.

"Ben neden sana yalan söyleme gereği duyayım? Selen'i tanımıyorum ve Baturay'a aşık falan değilim! Ayrıca dedikodunun ne olduğunu bilmiyorum ama saçma bir dedikodu yüzünden birine tokat atman aşırı yanlış. Ben birini sevdiğim için asla dedikodu yaymam, hem de tanımadığım biri hakkında." dedim öfkeyle. Dışarıdan her an birini öldürebilecek kadar sinirli görünürken içimden kahkaha atıyordum. Hem, ben nasıl cümleler kurmuştum öyle, helal lan bana!

Meryem bana şaşkınca bakarken kafamı Baturay'a çevirdim, suratı asılmıştı. Dur bi' dakika, o benim sözlerime mi kırılmıştı? Ufak bir kahkaha attım. "Cidden benim şu şahsiyetten hoşlandığımı falan mı düşündünüz? Ne utanç verici."

Ah gönlümün efendisi, asma suratını. Seni sevdiğimden tüm bunlar, birazda kendi güvenliğim açısından. Eh, tüm okula karşı nasıl itiraf ederim aşkımı? "Yani, bunu ben de Kaya'ya söylemiştim ama o fazla emin görünüyordu."

Meryem'in kurduğu cümle ile Kaya'ya baktım. Tek kaşını kaldırmış sırıtıyordu. Tam anlamıyla 'at yalanını sikeyim inananı' bakışı atıyordu.

O biliyordu, BATURAY'DAN HOŞLANDIĞIMI BİLİYORDU!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Texting Bebeyim TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin