Capitolul 2

90 5 5
                                    

  Dimineata am plecat de la Debby si m-am dus acasa sa ma schimb pentru la scoala.Am intrat pe usa,iar mama era in sufragerie.Am dat sa urc sus in camera mea,dar mama m-a strigat.

-Emma!!

M-am intors spre mama si i-am raspuns nervoasa.

-Da,ce vrei?

Mama m-a privit suparata.

-Vreau sa stiu unde ai plecat aseara si de ce nu m-ai sunat sa-mi spui unde esti.Mi-am facut griji pentru tine.

-Daca te intereseaza asa de tare ce fac,am fost la Debby si am dormit acolo.Daca nu mai ai altceva de zis,eu trebuie sa plac sa ma imbrac pentru scoala.

Ii intorc spatele mamei si fug in sus pe scari.Ma duc la sifonier si imi aleg o pereche de pantaloni de trainig si un tricou albastru simplu.M-am incaltat cu o pereche de Converse albastri.Mi-am luat geanta si am coborat.Mama era tot pe canapea.Atmosfera era un tensionata.Am incercat sa ies pe usa,dar mama mi-a zis:

-Emma,cand te intorci vom merge la bunicii tai,la tara si vom sta de azi pana duminica seara.

-Ok!Pa!

Eram incantata ca merg la bunici,pentru ca bunica imi facea mereu prajituri delicioase.In plus,acolo locuia cel mai bun prieten al meu din copilarie,Jay.Am pastrat legatura cu el,vorbeam cu el in fiecare zi la telefon pana s-o intalnesc pe Debby.De atunci,am vorbit mai rar cu el.Am zambit la gandul ca il voi revedea.Fara sa imi dau seama ajunsesem in fata casei lui Debby.Am batut la usa si a deschis Debby.Era imbracata intr-o rochie alba,cu modele colorate,avea balerini de culoare neagra,iar buclele ei roscate erau stranse intr-o coada.Arata bine!Ca de obicei!!Stilul ei e un pic cam diferit fata de al meu.Ea se imbraca mai elegant,in timp ce eu prefer stilul sport si comod,dar totusi la moda.

-Buna Debby!Ce faci?

-Hey!Bine,tu?

-Bine.

Ma gandeam sa ii spun si lui Debby de excursia cu familia.

-Mi-a zis mama ca azi plecam la bunici,la tara pana duminica seara.

-Misto!

-Da..Nu e chiar atat de misto un drum de 3 ore,intr-o vineri calduroasa,impreuna cu mama si tata,intr-o masina fara aer conditionat.Dar partea buna e ca o sa o revad pe bunica,care imi face prajituri,pe bunicul,care imi da cirese din livada lui si pe Jay.

-Cine-i Jay?Un fost iubit de care nu stiam?

-Nu!!E cel mai bun prieten al meu din copilarie.

-Sper sa nu ma lasi pentru el.

-Debby,esti nebuna?Cum sa te las pentru el?Esti cea mai buna prietena a mea si te iubesc!Nimeni nu ne poate desparti.

-Aww!!Si eu te iubesc!

Debby m-a luat in brate.E asa de dulce cand se ingrijoreaza ca cineva ii poate lua locul.

-A zis ceva mama ta ca n-ai venit acasa aseara?

-Mi-a tinut o predica enervanta.

-Aham..Nu te-a pedepsit sau ceva,nu?

-Nu,stai linistita.

Am ajuns la scoala si m-am intalnit cu Jason.Ochii lui verzi ma priveau insistent.

-Emma,putem sa vorbim ceva,intre patru ochi?

Debby a plecat si mi-a facut cu ochiul inainte sa-i pot spune ceva lui Jason.

-O sa trec direct la subiect.

Jason ma privea insistent.

-Vrei sa fii iubita mea?

Am incremenit.Inima a inceput sa imi bata foarte tare.Asteptam de atat timp momentul asta.Mi-l imaginasem intr-o mie de feluri diferite.Cand in sfarsit se intampla,ma durea inima sa ii spun ca nu pot accepta din cauza parintilor mei mult prea stricti.

-Imi rau Jason,te iubesc,dar..

Nu am apucat sa termin propozitia ca el ma intrerupe.

-Niciun dar!!Daca ma iubeai,acceptai!!

-Nu intelegi!

-Ba inteleg perfect,Emma!

Spune uitandu-se cu tristete in ochii mei.Pleaca lasandu-ma singura.Debby vine la mine si ii povestesc toata discutia cu Jason.Ea incearca sa ma compatimeasca si ii promit ca nu o sa plang pentru asta.

Primele doua ore au trecut repede.In pauza,am mers cu Debby in curtea scolii unde nu erau decat doua persoane:un baiat si o fata,ceilalti copii fiind in sala de mese.Ne-am apropiat mai mult de cei doi,care acum se sarutau.M-am apropiat mai mult ca sa vad cine sunt.Cand am reusit sa ii vad clar mi-am dat seama ca erau...

Sper ca v-a placut acest capitol,care ii este dedicat lui @MaduMdf

Lover conflictUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum