Merhaba benim adım petrik bu yıllar teknoloji artmaya başladı her ay yapamayız dediğimiz şeyleri yapıyoruz yani dünya farklı bir hal aldı bilim insanları yeni birşey icat tanıtacaktı bugün o icatı görmek için can atıyorum size ne icatlar yaptılar sayıyım uçan robot, hisleri duyguları olan bir robot, beyin okuma, hafıza silici, hafıza yükleyici işte bunları yaptılar bunlar gerçektende korkutucu artık herkez teknolojiye bağımlı. Elektirikler kesilince sanki insanların fişi çekiliyor ben hiç anlamıyom bunları neyse vakit geldi gidip yeni icati görmeye gideceğim acaba gine ne icat yaptılar hiç anlamıyorum biz insanlar nasıl şeyler icat ediyoruz sanki kendi ölüm fermanımızı yazıyoruz sanki hayır yani bu kadar icatı nereden buluyorsunuz tabi size söylemediğim daha neler neler var bir bilseniz ama yenilikci olmak güzel bir duygu çocuklar bile artık icat yapabiliyorlar cocukların hayal gücü ne kadar genişse o kadar fazla icat yapıyorlar bende bir kaç icat üzerinde çalışıyorum tabi ama bunu daha söyleyemem bu arada size kendimden biraz daha bahsedeyim annem öldü babamı doğduğumdan beri görmedim ama hayatta bazen ayakta tek başına durman gerekebilir insan böyle zamanlarda kendinden destek alması gerekir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku çemberi
Adventurebir adam birmakineye girip durmadan farklı korku ağlemlerine geçiyor