3.Bölüm

572 28 3
                                    

     Lisa yanımıza geldi "Şaşırdınız değil mi?" Lisa'ya hiç inanamadım Lisa devam etti " Ama en azından 4 kişi değiliz" o an çok sinirlenmiştim " Lisa bize de sora birdin" Lisa biran üzülmüştü "üzülme" Rose "Tamam olay kapandı." aslında Lisa'nın bize söylemesi gerekirdi ama olay bitti uzatmanın bir manası yok jisoo " Hadi ama gelinde oturalım." Erkeklerde bize bakıyorlardı, Taehyung " Ne oldu?" o an çok sinirliydim " Lisa bizde habersiz sizi çağırmış, bize de söylemesi gerekirdi." Taehyung soluk bir yüzle " Aslında sevineceğini sanmıştım." Bu kadar üzüleceğini sanmamıştım. 

  "Öyle demek istemedim, " taehyung'un birazda olsa yüzü güldü. "Tamam o zaman barıştık." Aslında burası çok güzel bir yer,  kedim Karamel ile çoğu zaman geldiğimiz bir yer.

" Aslında burası çok güzel bir yer,  kedim Karamel ile çoğu zaman geldiğimiz bir yer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Etrafta çok güzel ağaçlar var, Taehyung " Burası çok güzel, aynı..." " Aslında hiç bir yere benzemiyor." O an Jimin geldi " Ne yapıyorsunuz?" Taehyung" Kankamla tartışıyoruz." Jimin meraklı gözlerle baktı."Kanka mı oldunuz?" Jimin'in suratı nedense asıldı " Evet şaşırdın mı?" Jimin acaba niçin üzüldü ki? Jimin sonra gitti "Taehyung sence Jimin niçin üzüldü?"   Taehyung hafifçe baktı."Bilmem ki" 

********************************************

  Akşam oldu gitmem lazımdı taksi çağırdım, arabaya tam binerken "Jennie" diye ses duydum arkama baktığımda Taehyung 'du bağıran durdum ve gelmesini bekledim geldiğinde "GÖRÜŞÜRÜZ" dedi "GÖRÜŞÜRÜZ" DEDİM

Closer to you || taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin