Reggel nagyon álmosan keltem,nem tudom,nem szoktam ennyire fáradtan fölkelni,de ez helyett inkább nehezen tápászkodva lemásztam az ágyról majd kimentem a konyhába.Anya már várt a finom reggelivel,és egy csésze kávéval.Odaültem az asztalhoz majd elkezdtem majszolni a reggelimet amikor anya hozzámszólt:
-Ma mész az úgymond "új" házadba?-Igen,miért?-kérdeztem majd egy újabb falat palacsintát bevettem a számba.
-Ha akarod akkor elmehetnénk veled-mondta,már készültem hogy mondjam azt hogy igen,de eszembe jutott valami...amit Jimin mondott...azt hogy minden hétvégén eljön hozzám,na pont az van hogy ma szombat van és jön hozzám Jimin.
-Hát szerintem nem szeretnél egy olyan lakást látni hogy tele van dobozokkal,csak egy ágy van ahol tudok aludni...-próbáltam mentegetőzni.
-Akkor majd hétfőn-mondta majd mosolygott.
-Köszönöm a reggelit-mosolyogtam majd elmentem a fürdőbe készülődni.
Fél óra alatt szerencse készen voltam,már csak ruhát kellene választani..
Végül egy fekete Puma-s nadrágon,és egy sima baba rózsaszín oversize pulcsiban döntöttem.
Még egyszer megnéztem magam a tükörbe,megigazítottam a hajam és indulhatok is.
Felkaptam magamra a Vans cipőmet majd elindultam.
Ahogy kiléptem megcsapott a kellemes tavaszi szelő amely átjárt a testemen,és egy bizsergető érzéssel hagyta el a testem.
Elindultam a ház felé.Itt is van az uj resz,tudom nem lett annyira nagy resz de jelenleg tervezem a kovetkezo reszt ahol egy picit romantikus feelinget probalok elokeriteni,kovetkezo resz ma estefele ki lessz rakva,koszi hogy elolvastad,es ha tetszett akkor nyomd meg azt a csillagocskat ott lent,es ird le a velemenyed a konyvrol,es hogy mit szeretnel a kovetkezo reszekben.
Koszonom,imadlak♥
YOU ARE READING
i'm gona find you-Jimin f.f
FanfictionEgy lány élete,aki most vág bele a nagybetűs életbe JIMIN F.F