Capitolul 1

138 0 0
                                    

Bună Mă numesc Jakarta Moors. Dar prietenii îmi spun "Jaki". Am 17 anu și învăț într-un liceu din New Jersay. (....)
Era o zi normală de liceu,ma trezesc de gura mamei care tipa in fiecare dimineata încercând sa ma trezească din somnul meu profund pentru a mă duce la școala. Parca o aud :

Mama : Jaki, trezește-te ți-am pregătit clătitele tale preferate și sucul de portocale,haide grăbește-te este 07:30 și vei pierde autobuzul.

As fi dat orice sa numai aud același replica in fiecare dimineata. In fine,ma trezesc îmi fac rutina de dimineata,ma duc mănânc in fuga sa nu cumva sa pierd autobuzul,norocul meu ca stație e la 2 case de mine.
Ajung in stație,la fix ma urc in el,acolo ma găsesc cu prietena mea Brianna,care de fiecare data când ne intersectam îmi povestește de relație ei cu Arthur.  Stau și o aud cum bolborosește pana ajungem la liceu, de poznele făcute de el... (...) ajungem la liceu in final.
Intram in clasa și deodată simt o emoție,inima începea sa bată din ce in ce mai tare,și deodată vad o pereche de ochi,albaștri precum cerul senin intr-o zi de vara care străluceau puternic sub lumina becului vechi care atârna leneș sub tavanul mucegăit al instituției.
Zâmbetul larg pe care el il avea ma făcea sa uit tot,mai ales când își trecea mâinile balanganindu-se pe lângă trupul lui firav.
Deodată ma întorc cu spatele și simt c ma cuprinde cineva.

Michael : Te-am prins Jaki!
Brațele lui s-au strâns in jurul corpului meu iar eu mi-am lăsat trupul sa alunece cu brațele lui. Era cu an mai mare ca mine însă îi plăcea sa se umfle in pene de cate ori avea ocazia. Mereu când greșeam ma certa ca un frate mai mare iar eu trebuia sa ascult fără comentarii chiar dacă nu înțelegeam de ce,fiind îndrăgostită de el,eu crezând ca ma percepe ca pe o sora mai mică ...

Michael : Scuze ca te-am bruscat dar voiam sa îți spun ca sunt cu ochii pe tine,ca sa nu cumva sa faci ceva ce nu trebuie sau sa ți se întâmple ceva.
Eu: De ce ? Crezi ca bun-simț destul de matura ca sa îmi port de grija?
Michael : Pentru ca TE IUBESC !
Eu : Tu habar nu ai ce este iubirea!
Și in momentul ăla eram atât de jenata de situație și am plecat direct in clasa intrând la ore.

Imbratișează-mi trupul imperfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum