1.rész

45 2 0
                                    

Egész éjjel ébren maradtam. Hangokat hallottam, árnyakat láttam.
A fejem hasogat,és szédülök is hozzá, nembírom.

Felkelek ágyamból,egy gyors pillantást veszek szétszabdalt kezeimre,majd megyek öltözni. . .

Miközben felveszem kedvenc Green Day-es pulcsimat,fekete legginsemet, és a fekete, hosszú szárú Conversem, mély, piros vágásaimat kémlelem. Miért csináltam őket? Mi okom volt rá?

Aztán szépen lassan eszembe jutottak a dolgok..

..egy vágás,'anyáért', mert bánt..

..egy vágás, apáért, mert hiányzik..

..egy vágás,osztálytárs miatt..

..egy vágás, egy régi szerelemért..

..egy vágás,hazugságokért..

..egy vágás,tanárok miatt..

És arról ne is beszéljünk,hogy mások szerint egy kurva,meg ribanc vagyok..meg hogy vertek..

Gondolkodás menetem,anya idegesítő rikácsolása szakította meg.

-Takarodj a suliba,most!!

-Kurvára leszarom a sulit, és amúgy is csak 7:28 van, de tudod mit? Elindulok,hogy ne kelljen látnom az irritáló pofád.-mondandóm közben lefutottam a lépcsőn, természetesen fekete táskámmal, ki az ajtón, és sírva becsaptam magam mögött.

-Itt az ebéded, és estig haza ne gyere!-dobta utánam az ételt, de én csak mentem tovább, szememet pulcsi ujjába törölve. .

Elég hamar beértem a suliba ma,úgy körülbelül 7 perc alatt. REKORD IDŐ RIBANCOK!

remelem tetszik:33
f .xx

sadWhere stories live. Discover now