2

33 3 2
                                    

Mielőtt beértem volna az iskolába,bementem a mellette lévő boltba ahol vettem két doboz energiaitalt,majd bele öntöttem a palackomba, felöntöttem egy kis vodkával, amit még otthonról szereztem,majd szépen lassan megittam, pár darab gyógyszerrel együtt felemésztettem. Bementem az iskolába,és a terembe egyértelműen,majd leültem a legutolsó ajtó felőli padba, bedugtam a fülembe a fülest, bekapcsoltam a 'sad music' lejátszási listám, aztán ledőntöttem a padra fejem. Hirtelen valaki mögém lopódzott,majd felhúzta az egész testem a hajam től fogva,majd el nem engedve elkezdtek üvöltözni velem..igen,többen voltak. Az egyik tépte a hajam, a másik üvöltözött, a harmadik pedig videóra vette mindezt.

-Egy nagy kurva vagy, akit vagy 80x megbasztak, és mind másik pasi volt, fogadjunk.

-Kurva vagy érted? A szemembe nézz ha hozzád beszélek ribanc!-üvöltött tovább..megállás nélkül. Egyszer felpofozott, aztán mégegyszer..és így ment ez, mindaddig, míg ököllel be nem vert egyet, az alhasamba, és az arcomba..aztán még többet..a szám véres volt, a szemeim gondolom lila,és piros foltokkal voltak tele. Már megszoktam. Mindennapos. De reggel még sohasem vertek meg.

-Tudod, az a furcsa,..-kezdtem bele vigyorogva, és lehetséges,hogy véres fogakkal.-..hogy reggel még nem vertek meg.-biggyesztettem le ajkaimat, majd az egyik lefejelt, én pedig a földre estem. Rám baszták a telefonomat,majd kimentek. Próbáltam erős lenni. De nem ment. Zokogásba kezdtem, a földön. Elhatároztam valamit, és azt a valamit véghez is fogom vinni, legyen szó itt bármiről.

Mielőtt elkezdődött volna az óra, elmentem mosdóba, megmostam az arcom, leöblitettem a fogaim, majd nagy nehezen vissza mentem a terembe. Persze a többiek rögtön rám szálltak,hogy "úristen, mi történt veled,jól vagy?" "ribanc" "önsajnáltatos kurva" vagy csak ki röhögtek, a tanár már bent volt, de nem tudtam magamban hagyni a véleményeme. Így hát elmondtam.

-Kurvára leállíthatnátok magatokat bazdmeg, ha rólam van szó akkor, "jaj,kis ribanc" "kurva" satöbbi. Még sorolhatnám napestig. Anyuci meg apuci elvan szállva tőletek, miközben azt nem mesélitek el otthon,hogy ezt lekurvaztam, azt megvertem.. hasonlók. NEM! Mert csak azt tudjátok elmondani,hogy ez bántott, az bántott. Egyedül magatokat véditek. De ez! EZ ITT! Ami ebben a kibaszott iskolában zajlik publikus lesz. Leszarok mindenkit, ti is ezt tettétek velem. Szóval én miért ne csinálhatnám. Nem ti vagytok itt az istenek! Csak annak hiszitek magatokat, de hogy mi a faszomért?

-Kisasszony üljön le kérem! Most!- szakított félbe mrs.faszomsetudja.
De én folytattam.

-Jó lenne, ha ezt kurva gyorsan befejeznétek. És nemtudom,hogy kit tiszteltek meg, még a basztatással, lehet csak engem, de mondjátok,hogy ezt mi a szarral érdemeltem ki? Vagy a többiek, ha esetleg ők is benne vannak ebben. És ha valaki elkezdi mondani hogy ezért, meg azért, a szájába lépek. -persze Justin elkezdte mondani, így hát bele ütöttem egyet az arcába.

-Erzed bazdmeg? ÉRZED?-haját ráncigálva kérdeztem meg. De szája csak vérzett..

-Jó! Kibaszott szar érzés, oke? örülsz bazdmeg?-be látta. Be látta,és ezek ellenére is vert. Hogy tudja milyen szar érzés.

-Kapjátok be! Mindannyian. Maga is-mutattam a mögöttem lévő tanárra, majd ki mentem a teremből.

Sziasztook, itt lenne az új rész. Remélem azért tetszik.

f. xx

sadWhere stories live. Discover now