Sabah mal mal hareketler yaparak uyandım. Sonra saçımı düzeltip aşağı indim kahvaltı yapıp üstümü giyindim.
( bu arada şarzım az )
Hemen lamborghini me binip okuluma ( babamın koleji ) gittim. Okula girince tüm gözler her zaman ki gibi bana dündü.
Derslerin yarısına girmeyip kavga ettim. Şimdi son derste kanatindeyim. Öğle arasından beri bi mal ile kavga ediyorm. Mal ya. Kafayı takmış tostuma. Tostumdan almaya çalışıyor. En sonunda ben bunun şeyine tekme atınca bu
""-hay ben senin yapacağın işi s*kiyim-""dedi.
Bende ona bağırınca hatta başında bana küfür edemessin diye konuşunca bu benim ağzımı tıkayıp beni avm ye getir di.
Bana kiyafet seçti.
Giyinince kabinden çıkıp yanına gittim.
"- Olmuş mu? Beni neden buraya getirdin?-"
"- Ay yeter bir sus. Senin haberin yok mu? Baban söylemedi mi sana? Yemek yiyeceksiniz bir aile ile ya,ben o ailenin oğlu olunca seni getirmek bana düştü çok çene -"
Vayy düşünceleymiş. Kasaya gidip paraya ödiycektim ki biri benim yerime ödedi. Kolumdan çekiştirerken arabaya bindirdi. Bir restoranda durdu. Içeri geçince selam verip babamın yanına oturdum.
( 30dk sonra )
"- Gece. Gece kızım beni duyuyor
musun? -""- Kızım,annem?? Tatlım duymuyor musun? -"
Adımı duyunca kafamı kaldırdım. Herkes bana bakıyordu. Uzun bir konuşma yapmak üzere olan babacım konuşmaya başladı.
( 4 saat sonra )
Duştan çıktım. Bay gıcık benim okuluma gelcekmis de,her sabah beni alacakmış da ohoo. Üstümü giyip yattım. Yarın sabah çok yorucu olacak.
Sabah kalktığım gibi üstünü degistirdim ( tuvalet rutimimden sonra ) .
Korna sesiyle aşağı indim. Kapıdan çıktığımda ben şok , o da bim. Çok yakı-- tövbe tövbe öküz diyeciktim. Arabaya binince arabayı sürmeye başladı. Ben size bunun hakkında bilgi veriyim. Bunun adı Ateş Korkmaz. 11. Sınıf tayız. Filan fulan ya. Derslere ikizde girmedik. Konuştuk filan fulan. Konuşunca onun ne kadar gıcık olduğunu anladım. Akşam olunca bu beni eve bıraktı......
Kısa oldu ma öz oldu kapakları bekliyorum beybileri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJIMDEKI ARTISTIM
ChickLitBu kız normal değil.Okula gider ama okulda n'yapıldığını bilmez yani o kadar. Çünkü okulda ya kavga eder yada ders kaynatır. Gece'nin çantası; çiçek kokulu parfüm çukalata kokulu parfüm vişne kokulu parfüm kaşıntı tozu sahte örümcek kalemlik ve...