Altılıda Buldum Seni Kimselere Yar Etmem

16 4 2
                                    


Durağa yine herkesten önce gelmiştim. Sabah sabah kahvaltı sofrasında bile oturtmuyorlardı İnsanı. Kaynanam Şaziment yine başımın etini yemişti. Gülibik de annesine hiç sesini çıkartamadığından sofradan kalkıp durağa gelmek zorunda kaldım. Ne var yani 3 aylık kirayı ödeyemediysem? Yok efendim kumar oynuyormuşsun , paraları pavyonlarda yiyormuşsun. Alın terimle kazandığım paradan sanane yahu Şaziment karısı.

Durağa girdiğimde kapıyı uykulu gözleriyle Ali Kemal açtı. 

" Günaydın Sinan abicuğum, gene evden mi kovdular?"

Sinirlenmiştim ama karakterim gevşek olduğundan bunu yüzüme yansıtamıyordum. Kafasına bir tane şaplak attım " Sanane lan Ali Kefal."

Ali Kemal saf salak biri olsa da iyi bir dinleyiciydi. Ona Altılı konusundaki tüyolarımı verdim ve anlamasa da ortak bir kupon yapmaya ikna ettim. Tutarsa aslan payı Sinan Abisinin tabi. Henüz durakta yalnızca Ali Kemal ve ben vardık. Nuri baba belli ki Eleni hanımın borularını değiştiriyordu.  Böylece rahat rahat kupon doldurabilecektim. 

Altılının son ayağını doldururken içimde bir boşluk hissettim. Şuan evimde gülüşmeler arasında kahvaltımı yapıyor olabilirdim.Can Afacan Şaklaban'ın koşarak aldığı gazeteyi okurken Gülübiğin sıktığı taze portakal suyumu yudumluyor olabilirdim. Fakat burada altılı kuponu dolduruyordum. Ailem beni tatmin etmiyor gibiydi, evden uzaklaşıyor muyum? Neyim Eksik ki benim diye düşüncelere dalmıştım. Bambaşka bir hayat yaşayabilme ihtimalim beni derinlere sevk etmişti.


 Elim ayağım tutmuyordu, son ayağa yazacağım atı bir türlü bulamıyordum. Şehrazat, Dağıstanlı, Sungur,Türkdoğan.. Hiçbiri beni tatmin etmiyordu, o ışığı taşımıyorlardı. Derken listede onun adını gördüm. Çim pistten yayılan ılık bahar esintisi her yerimi kapladı " Osman Aga" . Evet atın adı Osman Agaydı. Trakyanın çayırlarında yetişmiş bir tay mıdır acaba? Öfkeli,hırçın ve cesur mudur acaba adaşı gibi. İnsan olan Osman Aganın özelliklerini sayarken içimin titrediğini fark ettim. Yutkunamıyordum, çiçekli gömleğimin ilk iki düğmesini açmış olmama rağmen ateş basıyordu vücudumu. Ali Kemal görse kalp krizi geçirdiğimi zannederdi. Gerçi ben  de bilmiyordum bana neler olduğunu.

Gözüm bir kez daha listedeki isme kaydı. Elim istemsizce kağıda gitti ve üzerini eski bir resmi okşar gibi okşamaya başladım.

 Allahım yoksa? Ben evli ve çocuklu bir adamım..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Osnan( Gizli Aşk bu söyleyemem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin