50 עובדות ותשובות^^|חפירה|

181 17 140
                                    

אזז.. הגענו לפרק 50!
ולכןןן... קצת עובדות עליי, שתכירו את החופרת שאני^^
ובכלל, נענה לכם קצת על שאלות שיש לכם(;
נתחיל עם העובדות, כדיי שנוכל לענות בסוף אך ורק על מה שלא עניתי בעובודת.

1. משהו שנשאל הרבה, אענה עליו דבר ראשון. והוא היומולדת שלי...אז ככה; אין לי יומולדת! לא נולדתיXD
סתם (הלוואי שהיה כך. ) אבל כן יש לי יומולדת, היומולדת שלי הוא ב27.3 / כא' אדר. מה שתבחרו^^

2. המקצוע האהוב עליי הוא המגמה שלי עיצוב.
עכשיו כדאי, שתיכרו קצת את המגמה- אנחנו עושים 10 יחידות. 5 בעיצוב גרפי, 5 באומנות.

3. ברור שהמגמה שלי תהיה המקצוע האהוב עליי כי בחרתי בו, אבל אם לא נתחשב בזה אז... מתמטיקה.

4. שאלו אותי כאן למה התחלתי לצייר... אהמ, זה קצת מסובך...אבל אני מניחה שתבינו. אני תמיד אהבתי לצייר, אני זוכרת שכבר בגן במקום החצר הייתי מעדיפה לציירXD אבל השקעתי את חיי בהתעמלות. (כפי שהקדמתי לומר... ) לכן, לא היה לי זמן לצייר באמת.
(ברור שגם עוד סיבות שאפרט בהמשך, כי זה פשוט דברים בפניי עצמם.)

5. סיבה נוספת היא שבמשך שנים הייתי בטיפולים שונים... (בעקבות חוסר ביטחון עצמי ודיכאון...)
כלומר במשך 7 שנים. אני מניחה שאתם מבינים שגם זה דורש זמן בפניי עצמו. לכן השנה שעזבתי את זה, הציור הפך להיות מקום המפלט החדש שלי.

6. חלק מהציורים מבטאים את הרגשות שלי, אבל לא באופן מובהק. אלא בדרך עקיפה. משום שבבית רואים את הציורים שלי, ואני מעדיפה לשמור את הרגשות שלי לעצמי. אני לא רוצה לחזור ל"תקופה החשוכה. "
דוגמא לציור שמבטא-

 "דוגמא לציור שמבטא-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

7. התקופה החשוכה- תקופת הדיכאון שלי, בערך מגיל שתיים עשרה... בעקבות זה הייתי פוגעת בעצמי מלא.
(אם תרצו באמת לדעת מה, חתכתי את עצמי והרעבתי את עצמי.)

8. במהלך אותה תקופה, ירדתי 6 קילו.
מאז אני במלחמה ממושכת במשקל שמתנהלת גם בימים אלו. עדיין קשה לי לאכול הרבה, או בציבור.
כשאני אוכלת בציבור אני נהיית אדומה וחנוקה.

9. אני לא יודעת לצייר על משטחים גדולים, הציור הכי גדול שלי הוא בגודל A4. והוא הציור הזה; (גם היחיד)

חפירות אומנותיותWhere stories live. Discover now