Silueta din Padurea Trivale

29 2 0
                                    

       Acum cateva zile , eu impreuna cu prietenul meu Rob am fost in Padurea Trivale . Am auzit multe legende despre aceasta padure . De exemplu Mireasa din padure , casa parasita si probabil bantuita , Biserica Diavolului .... Acolo se spune ca la ora 6 dimineata apare presupusul Diavol . Este o legenda . Nu se stie daca este adevarata . Acum sa trecem la subiectul nostru .... Am plecat spre padure pe la ora 8 dimineata .... Pe la 9 am ajuns ! Eram pregatiti si am zis sa mergem prin toata padurea sa o exploram !
       – Rob , vrei sa mergem pana in fundul padurii ?

– Imi este cam frica ....

– Hai sa mergem ! Ce se poate intampla?

-Am auzit foarte multe lucruri stranii despre aceasta padure !

Ne-am hotarat sa mergem ! Am mers cat am mers prin padure si vedem o casa din paie ! Am crezut ca sunt canibali ! Nu am intrat in ea ! Am mers mai departe si ne-am facut un adapost sa ne odihnim ! Am stat ce am stat si am vazut ca este ora 8 .... Peste tot era intuneric ! Am avut noroc ca aveam lanterna la noi ! Se auzeau tot felul de suntete !

– Rob , tu auzi acel racnet ?

– Da , am auzit ( spuse Rob cu un tremur in voce )

Dintr-o data , lanterna se strica ! Ne-am speriat foarte tare si am luat-o la fuga !

Nu mai stiu pe unde dar o silueta neagra , mare , care nu avea fata ne urmarea !

Am strigat :

– Rob , Rob , unde esti ?

Nu raspunse nimeni !

Silueta se apropia de mine razand si dansand !

Eu ma uitatm uimit si foarte speriat in acelasi timp !

De-odata se auzi :

– Baietelule , vino mai aproape !!!

Asta de vreo 5 ori !

Am alergat cat m-au tinut piciorele !

M-au oprit putin si l-am vazut pe Rob pe jos strigand :

– Vino sa ma ajuti ! Vino sa ma ajuti ! Acea silueta ne va ucide pe amandoi !

Am vrut sa il ajut dar am vazut ca ceva il tragea de picioare ! M-am apropiat si l-am tras de maini cu toata forta !

Atunci Rob s-a ridicat si am fugit la soseaua principala !

Cand am ajuns acasa , Rob nu putea sa mai vorbeasca si sa spuna ce a vazut !

Dupa cateva luni de mers la psiholog , el tot mai vedea seara in camera lui batand la geam o silueta neagra , ce ii spunea :

– Baietelule , vino mai aproape !

Povesti și teorii[creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum