Capitolul 1

3.6K 144 2
                                    

Yoongi stătea plictisit la masa sa,muzica bubuind în boxe,asurzindu-l pe băiat.Stătea si se uita plictisit cum prietenul său Taehyung,de altfel mort de beat,se dădea la un ficus,oferindu-i chiar un shot de tequila.Sorbea liniștit din băutura sa,ignorând-ul pe prietenul său care a luat planta ornamentală cu tot cu el în una din camerele clubului și ignorându-le si pe cele trei curv-fete cam dezbrăcate ce se frecau de el încercând să pară sexy,dar baiatului aducându-i decât o grimasă dezgustată pe chip.
Cu cât bea mai mult,lui Yoongi i se părură din ce în ce mai hipnotizante acțiunile fetelor,desigur,el fiind hipnotizat doar de alchoolul de care abuza cu nesimțire.Una din fete se puse pe poala băiatului,și,căutând un pix,își scrisese numărul de telefon pe o bucată de hârtie,apărută ca prin minune.Yoongi luă bucuros fițuica și,clătinându-se,merse spre camera în care Taehyung a intrat târând săracul ficus după el.
Când deschise ușa,imaginea din fața sa îl marcă...pe noapte,pentru că,dimineața există mari șanse să uite 99,9% din tot ce s-a petrecut în această seară.Totuși,Yoongi pare să își fi dat seama de acest fapt,și,scoțând telefonul,îi făcu o poza lui Tae,așa cum îl alintă el și începe a-l zgâlțâi de mai multe ori.Nedând semne cum că acesta ar vrea să se trezească,Yoongi îl apucă de un picior și începe a-l târâ până la ieșire clubului,totuși nu scăpară de privirile curioase sau chiar amuzate adresate celor doi.
Cel mare își caută telefonul prin buzunar,îl scoate și cheamă un taxi,deoarece cei doi,sau mă rog,cel care nu e adormit,pe jumătate dezbrăcat și târât de un picior este prea beat să conducă.Jin,un alt prieten de-al lor,plecase nu cu mult timp în urmă,asistat de un brunet sexy,pentru ca da,aparent Jin era gay,dar Tae si Yoongi îl susțineau în continoare și nu le păsa de orientarea lui sexuală.Taxiul veni destul de repede.Cel mare îl târâ pe Bețivul Adormit în taxi.Dându-i adresa șoferului acesta ajunge în 10 minute în fața unui bloc rezidențial,de aproape 10 etaje,el stând la ultimul etaj,apartamentul său fiind cel mai mare.
Reușește să îl urce pe Adormit în lift,așteptând ca liftul sa ajunga la ultimul etaj.Usile liftului se deschisesera cu un clinchet,iar baiatul mai mare isi caută cheile prin buzunare.Când în sfârșit dă de ele,le introduce in broasca si deschide usa.Nu se sinchisește să mai meargă până în dormitor,mulțumindu-se cu canapeaua,lasându-l pe Tae pe covorul destul de gros,astfel fiind cuprins de lumea viselor.

Inocent[Yoomin BxB]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum