Egy barátnőm áthívott hozzájuk pizsamapartira. Természetesen igent mondtam.
- Anya! Elmentem Amber-höz. Ne várj haza, ott alszok!
- Rendben kicsim, de vigyázz magadra!
Valahonnan éreztem, hogy ezt fogja mondani. A lényeg, hogy elengedett.Time skip (Pár órával később, éjféltájt)
Egy vérfagyasztó sikolyra keltem fel az éjszaka közepén. Lassan felültem az ágyon fülelve, hátha hallok még valamit, de semmi. Félve kisétáltam a szobából a folyosóra. A látványtól teljesen lefagytam. Amber szülei a saját vérükbe fagyva hevertek a földön. Nem messze tőlük egy három tagból álló fiú csoportot láttam meg. Egyiknek világosbarna kabátja volt, a másik egy sárga kapucnis pulóvert viselt. A harmadik nézett ki a legfurábban. Kék kapucni egy barna pulóverrel. Száját egy szájmaszk-szerűség takarta el, szemén pedig valami narancssárga védőszemüveg volt.- Ez aztán a fura csapat! - gondoltam magamban. Sajnos észrevették, hogy őket nézem. - Jaj, ne! Itt lenne a vég?! Még nem akarok meghalni! - hangoztattam az elmémben.
- Héj Masky! Mit csi-csináljunk ez-zel a kis frusk-kával? - kérdezte a "tikkes"(?).
- Mivel látott minket, az lenne a legjobb, ha eltennénk láb alól. - mondta (gondolom) Masky.
- Várjatok! Ha most megöljük, a gazdánk büntetése hatalmas mértékű lesz. - beszélt a kapucnis.
- Igazad van Hoodie. Először meg kéne kérdezni a gazdánkat, hogy megölhetjük-e... DE ENGEM NEM ÉRDEKEL! HA MOST HAGYJUK ÉLNI, BEKÖP MINKET A ZSARUKNAK!!!!!! - válaszolta a maszkos.
Az ablaknál hirtelen egy arc nélküli, elegáns ruhába öltözött kb. 3 méter magas.. valami állt? A hármascsapat észrevette mennyire néztem ki az ablakon. Lassan ők is odafordultak, majd pár másodperc múlva mindhárman térden voltak. A szörny "beteleportált" a folyosóra, majd elkezdett beszélni.
- Mi a neved, kisasszony? - kérdezte meg tőlem.
- [Ó/n].. - válaszoltam kicsit félve. Végül is ki tudja, mi lehet vagy mit akarhat?
- Rendben [Ó/n]. Csatlakozz hozzánk!
- Miért akarnék csatlakozni HOZZÁTOK?!
- Mondjuk ha csatlakozol, nem fogunk megölni, tetőt biztosítunk a fejed fölé, megvédünk a rendőröktől és megtanítunk teljes bukás nélkül megvédeni magad. Soroljam még tovább? - kezdett bele az óriás.
Ahogy így jobban belegondoltam, jobb lenne elmenni innen minél hamarabb. Ki tudja mikor veszik észre ennek a rengeteg mennyiségű vérnek a szagát...
- Rendben, legyen. De kik is vagytok?!?!
Szereplők: Masky
Hoodie:
Ticci Toby:
Slenderman:
Remélem tetszett a prológus. Nem igazán volt ötletem, mit írjak, de végül kész. Lehet ti összecsapottnak érzitek, de én próbálkoztam... Ha tetszett, nyomj egy csillagot, ha NAGYON tetszett, kövesd munkásságomat! Én Szandra13 voltam, és most Szandra13 kijelentkezik, sziasztok!
YOU ARE READING
A creepypasta csapatban
HorrorEgy nap [Ó/n] egyik barátnője, Amber pizsamapartit szervez, viszont a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy [Ó/n] és Amber elképzelte.