1.Bölüm

35 4 1
                                    

Daha 5 yaşındaydım. Dışardan çok mutlu gözüken aslında tartışmalarla, kavgalarla dolu bu hayatımın 5. senesiydi. Yine bir akşam kavga ediyordu annem ve babam kim bilirdi o son kavgalarıydı. Bağrış çağrışlar beni haylice korkutuyordu yorganimin altında yastığıma sarılıp onların kavgasının bitmesini bekledim. Bir süre sonra kes sesildi onlari dinlemeye aşağıya indim. Annem boşanmak istediğini,  hayatında baska birinin olduğunu ve bizi istemedini söyledi. Babam ise benim onsuz yapamiycami ve çok üzülcemi söyledi ama  annem umursamadı, babamı dinlemedi ve eşyalarını toplıyıp evden çıktı. Kaç gün ağladığımı, kaç gün beklediğimi hic bilmiyorum. Babam bana farkettirmemeye çalışıyor ama o da çok üzülüyor. Artık annemin dönmeyeceğini anlamıştım ve artık ondan nefret ediyordum. Babamo kadar üzülmüştü ki kendini içkiye vurdu hergun her dakika sarhoştu ona bisey olmasından cok korkuyordum. Ve korktuğum başıma gelmişti bi haber geldi babam sarhoşken arabaya binmişti ve kaza yapmıştı. Babamdamı beni bırakıp gitcekti ben ona o kadar güvenmisken bu hayatta beni 5 yasinda bir basima bırakmıştı ve bunun tek suçlusu annemdi bizi bırakıp gitmeseydi bu hiç olmayacaktı. Babam yoktu ve annemde beni almayi reddetti yeni sevgilisi beni istemiyormuş. Beni çocuk esirgemeye yolladılar anlattıklarına göre anne ve babası olmayan çocuklar burda kalıyormuş doğru ya artik benim de annem ve babam yok.

Dokunamadığım..
Göremediğim..
Dindiremediğim bir acı taşıyor yüreğim.
Biraz yalnızlık, biraz hüzün, biraz çaresizlik...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefesindeki Çaresizlik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin