🌊Prologue🌊

606 43 75
                                    

Jeon Jungkook:
18 yaşında , çekirdek ve tüm üyeleri erkek olan bir siren ailesinden. Ailesi Olaimu türünden lâkin Jungkook Plufty türünden.

Kim Taehyung:
20 yaşında bir tekneci , en yakın arkadaşı Park Jimin. Efsanelere inanmıyor , okyanus ve denizleri keşfetmeyi seviyor.

Min yoongi:
19 yaşında , Jeon Jungkook'un abisi ve en yakın arkadaşı. Olaimu türünden. Sirenlerin geçmişi ve âdetleri konusunda çok bilgili birisi fakat Slipht türünden nefret ediyor.

Park Jimin:
20 yaşında , en yakın arkadaşı Kim Taehyung. Efsanelere inanır ve yeni maceralara atılmayı sever. En sevdiği efsane Siren efsanesidir.

Kim Seok Jin:
38 yaşında kocasını seven bir Olaimu sireni.
Kocası Kim Namjoon bir insan. Min Yoongi ve Jung Jeonkook'un erkek cinsiyetindeki annesi.

Kim Namjoon:
39 yaşında kocasına adeta âşık olmuş bir insan. Eskiden tekneciydi ve efsanelere inanmazdı.

Olaimu Sirenleri: İnsanları çekici bulan , insanlara âşık olma kapasitesine sahip bir siren türüdür. İnsanlara şarkılarını söyler ve onlar gidene kadar onlara eşlik etmeyi severler. Eğer bir insanı sever yahut âşık olurlarsa 3 dakikalık karaya çıkabilirler ve kendilerine âşık etmeye çalışırlar.

Slipht Sirenleri: Yeryüzündeki en gaddar ve en kötü siren türü. Eğer okyanusta adalarının yanından geçen bir tekne görürlerse yanlarına gidip güzel sesleri ile insanları büyüler ve onları denizin içine çeker. İnsanlar denize düştüğü anda onları kaçırıp akşam yemekleri yaparlar.

Plufty Sirenleri: Yeryüzündeki en masum , en naif ve en sevgi dolu sirenlerdir.Çabuk kırılmaz ve kolay bağlanmazlar ama karşısındaki varlıktan elektrik alırlarsa dünyanın en kırılgan ve en sadık , samimi canlıları olabilirler. Bağlandıkları kişiyi geçerli bir sebep olmazsa asla bırakmazlar. Baştan çıkarıcı değil tatlı ve saf görüntüleri ile bilinirler.

Evet... Daha bir kitabıma yb atamazken yeni kitaba başladım.

Bu kitabın daha fazla ilgi çekmesi umuduyla da giriş yaptım.

Sorularınız varsa eğer;

🌊

Yukardaki işaretin olduğu yere yorum olarak sorabilirsiniz.

Ve son olarak , Hayırlı Ramazanlar :)

нearт oғ a ѕιren / vĸooĸ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin