"Han tog den"

127 0 0
                                    

Det var en lördags morgon. Jag satt i bussen påväg ner till stan, jag såg honom sittandes där på en bänk. Jag går ur bussen och kollar mot hans håll, han ser mig och går fram mot mig. Jag ler till en början och kollar upp mot honom, han är väldigt lång, hans brun/blonda hår blåser genom den sommar varma vinden. Han drar in mig i en kram och ler. Vi går mot en liten lekplats lite längre bort, jag är knäpp tyst hela tiden tills han börjar prata med mig, jag kollar ner i marken. Jag känner något strykas mot min hand, han tar tag i den och drar med mig till en kompisgunga som det heter. Vi sätter oss på den och börjar prata lite smått. Han får mig att le, jag känner en speciell känsla inom mig. Jag har aldirg kännt den förut, det är som att det är fjärilar i min mage som flyger omkring där inne.

Vi går till Netto för att köpa choklad och energi dricka. När vi väl är där inne ser jag några av mina klasskamrater, dom kommer fram till mig och Simon. Jag tar tag i hans hand, drar med honom mot kassan för att betala, jag vill inte träffa mina klasskamrater säger jag till honom och ler. Vi går mot en liten strand där vi sätter oss med chokladen och energi drickan. Han böjer ställer ner drickan på marken, jag kollar bort mot en ung dam som går med en barnvagn och ler. SImon tar min hand, jag kollar förvånat på honom, han böjer sig fram mot mig, jag känner hur hans läppar nuddar mina, jag blir varm i hela kroppen, jag fortsätter att kyssa honom, han slutar och börjar gapskratta, jag tittar på honom och börjar garva jag med.

Vi går till en liten enskilld plats där det bara är jag som vet om den platsen, det är mitt lilla hämliga ställe där jag alltid var som barn, jag ger Simon en speciell blick som säger "jag vill ha dig" och ler mot honom. Han säger inget, han följer bara med mig och jag tror att han gillar det. Jag slänger av mig min jacka på marken, går fram mot honom och börjar sedan kyssa honom igen. Han tar sin högra hand mot min midja, jag biter honom i hans underläpp, han ler lite sådär extra sexigt som han brukar göra när han är kåt.

Jag känner en njutning. Han kysser min hals, fortsätter ner mot mina bröst, han börjar att slicka på dom, jag ler, han för sin hand ner under mina trosor, jag stönar till lite då och då när han pullar mig, han blir ännu mer kåt, jag känner på hans kuk, knäper upp hans byxor, drar av honom dom och börjar runka, jag går upp och ner med min hand, jag kör sakta upp och sakta ner i början medans han fortsätter att pulla mig. Jag börjar sedan att hångla med honom, min hand kör fort nu, jag ökar hastigheten lite mer och lite till efter det, jag hör att han får till sig ett stön, jag blir glad. Han ställer sig mot en stor sten, jag hukar mig ner, kollar upp mot honom igen medans han njuter av kärlek. Jag börjar att suga, den åker in och ut i min mun, jag använder den som en klubba, han ler mot mig och ber mig att ställa mig upp. Jag lägger mig på en bänk som finns där vi är, han tar isär mina ben, smeker mig där nere, jag känner njutningen i hela min kropp just nu, han sätter sig på huk, Simon börjar att slicka mig, jag smeker mitt ena bröst, han försöker att få ögonkontakt med mig men det går inte, jag är i en helt annan värld just nu. Den här underbara känslan har jag aldrig känt förut, det var första gången. Vi ställer oss upp och han ber mig att vända mig om, jag vänder mig om och kollar mot honom. Han kör in den i mig, jag känner hur den tränger sig igenom mig, jag smeker mina bröst ännu mer, han kör den in och ut, ut och in, vi båda njuter, det är så skönt, vi körde precis doggy, jag sätter mig ner på knä igen och börjar suga av honom igen. Jag orkar inte suga av honom längre så vi kör missionären istället, jag känner hur han spänner sig ibland och det gillar jag, han smeker mig och börjar hångla med mig.

Vi går in till Coop och köper var sin glass, jag köper en X-Pop och Simon börjar skratta. Det var en underbar dag. Ja, han tog min oskuld.

P.S: Detta har inte hänt på riktigt xD

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Han tog den"Where stories live. Discover now