Capitolul 1

87 3 0
                                    

Cu o mare durere de cap și văzând totul în ceață... Jimmie reușește cu greu să se ridice din pat și să realizeze unde este. Foarte mirat, a rămas neclintit pentru câteva secunde, văzând că era într-un spital, fără să-și mai aducă aminte nimic din ce s-a întâmplat...

 După câteva zile a ieșit din spital și a încercat să-și aducă aminte orice.. ce zi este azi?.. de ce se află într-un spital?.. ce s-a întâmplat de nu-și mai aducea aminte nimic?..

 Afară îl aștepta o femeie frumoasă, elegantă..Ea se uită direct la el. Jimmie a stat o secundă pe gânduri uitându-se la femeie. Dar aceasta îi spuse, zicându-și în minte "De ce se uită de parcă nu m-ar cunoaște?":

 - Jimmie?!

 El tăcuse.

 - Ce s-a întâmplat, Jimmie? Nu mă recunoști? spuse femeia mirată.

 După o mică ezitare, îi zise:

 - Îmi pare rău.. dar nu pot să-mi mai aduc aminte deloc ce s-a întâmplat acum câteva zile.. Nici nu pot să-mi aduc aminte de unde te cunosc.. sau cum te cheamă..

 Femeia începuse să râdă, și îi răspunse:

 - Sunt Amy, sunt bună prietenă cu Abby... Ea este acum la servici, dar a vrut să vadă dacă ești bine, așa că m-a trimis pe mine.. și..

 - Stai.. stai.. Abby? o întrerupe Jimmie... Îmi sună foarte cunoscut numele?... Dar..

 - Nu ți-o mai aduci aminte pe Abby?! îl întrerupse și se uită foarte îngrozită Amy.

 - Nu.. chiar nu pot să-mi aduc aminte nimic!.. spuse foarte confuz Jimmie. 

 - Nu cred.. Pur și simplu nu cred.. Nu îți mai aduci aminte de nevasta ta??? cu o voce foarte tulburată.

 Jimmie începuse să se uite speriat și foarte confuz.. și încercă să-și aducă aminte.. când s-au cunoscut?.. când s-au căsătorit?.. orice!.. și după câteva minute de tăcere, începuse, relativ, să înțeleagă despre ce este vorba. O întreba-se pe Amy mai multe detalii pentru a-și aduce totul aminte... despre Abby.. despre cum a ajuns la spital.. despre ce s-a întâmplat.. În capul lui erau milioane de întrebări.. unele foarte neclare și fără nicio logică..

 Amy îl duse acasă la el... Iar el nici măcar casa nu și-o putea aminti.

 Cu fiecare pas pe care îl făcea, reușea să-și aducă aminte câte ceva.. Așa a stat câteva ore, doar pentru a-și recunoaște propia casă!..

 Amy deja începuse să-l întrebe dacă nu este o glumă proastă.. sau ceva.. Dar el chiar a uitat multe lucruri.. fără să știe de ce sau cum..

 După ce se înserase afară, își face apariția Abby.

 Foarte bucuroasă, cu lacrimi în ochi, îl îmbrățișează foarte tare pe Jimmie, și îi spune:

 - Sunt fericită că acum ești sănătos. Mi-a fost foarte dor de tine. Sper că mă poți ierta pentru ce s-a întâmplat!

 Uitându-se confuz, o întrebă:

 - A?.. Pentru ce să te iert?... Ce s-a întâmplat?

 - Cum adică?

 După ce Amy o vede pe Abby îngrozită, încearcă să-i explice totul, dar Abby crede că totul este o mare glumă.

 - Nuu.. nu creddd!.. Chiar nu îl cred!.. Își bate joc de mine! Nu-l vezi? Uite-l! Te rog NU mai glumi cu chestia asta! Știu că am greșit... dar te rogggg.. Nu glumi.. chiar îmi pare foarte rău!!. 

Amândoi încearcă să o calmeze... dar după câteva minute Abby iese nervoasă din casă și trântește ușa.

Pentru câteva clipe, după ce privesc cum Abby iese pe ușă, se uită unul la celălalt și fug amândoi simultan după Abby.

Credeți că nu se poate mai rău? Știu ce credeți! Credeți că asta nu a fost așa de rău[și chiar nu a fost atât de rău.. sau pentru unii a fost rău..]! Dar asta a fost doar "începutul începutului". Fiți pe fază pentru ce se poate întâmpla în continuare!

Se poate si mai rau?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum