Capitolul 2

49 2 0
                                    

Imediat după ce au ieșit pe usă, pur si simplu nu au mai văzut-o pe Abby. Nu mai era nimeni afară, era pustiu. Au căutat-o aproape toată noaptea... Degeaba. N-au găsit nimic.

Cei doi s-au întors acasă. Au găsit pe o masă din sufragerie o bucată de hârtie pe care scria:

"Dragă Jimmie,

Îmi pare rău că totul s-a terminat așa, dar.. pur si simplu nu mai suportam tot ce se intamplă. Nu puteam înțelege faptul că nu mă mai recunoști... M-am săturat de tot. Poate ar fi mai bine dacă am rămâne separați o vreme!

P.S.: O să am eu grijă de Courtney tot timpul acesta. Pentru că știu că ai uitat-o pe ea ca și pe mine.. îți voi reaminti că ea este fiica ta de 7 ani. Ea este deja cu mine... O să mergem acum în alt oraș și o să stăm la niște prieteni.. și.. .. ... O să ne descurcăm.. Te rog, nu mă căuta!.."

Cu drag,

Abby.

Jimmie a citit acel bilet de mai multe ori.. A stat cam un sfert de oră citind acel bilet.. În mintea lui se intreba dacă să se ducă s-o caute pe Abby.. s-au s-o asculte și să stea separat de ea o perioadă, pana își va aduce aminte tot.

- De ce nu mergem după ea?? spuse Amy. Cred că am o idee unde ar putea fi! Haide!!

Jimmie o prinde de mână și o oprește spunăndu-i:

 - Nu!... Cred că e o idee bună să fim acum separați pentru o perioadă.. Te rog.. Las-o.. o înțeleg acum.. Trebuie să mai așteptăm puțin până totul va reveni la normal.

 - Adică acum o să-ți lași familia să se descurce singură?? Nu-ți dai seama că s-ar putea intampla ceva rău?

 - Se poate si mai rău decât atât? Adică, pur si simplu, eu să uit de familia mea... Să nu o mai recunosc... Lasă-le puțin timp liber. Poate o să fie mai bine așa..

Amy nu ar fi vrut să le lase singure.. Dar până la urmă a fost de acord cu Jimmie și a plecat la ea acasă să doarmă.

A doua zi, dimineața, Jimmie s-a trezit foarte devreme. A început să se plimbe prin oraș ca să afle orice indiciu despre ce s-a întamplat de nu mai știa nimic. La un moment dat se intălnește cu vreo 4 persoane care i se păreau cunoscute. Când l-au văzut, imediat au fugit spre el.

 - JIMMIE, EȘTI BINE?

 - JIMMIEEEE!

 - Da! Sunt bine! Spuse Jimmie.

După toată agitația aia.. Jimmie a încercat să le explice lor ce s-a intămplat cu Abby, Courtney, și cu el... le-a spus cum a uitat totul și încearcă acum să-și amintească câte ceva.

 - Păi... noi nu suntem siguri despre ce ți s-a intamplat. Știm doar că intr-o seară cand te-am invitat să ieșim intr-un bar, ai spus nu, și ai zis că ai niște probleme de rezolvat. Atât.. și după câteva zile am aflat că ești in spital.

 - Și sigur nu v-am zis unde vroiam să ma duc?.. sau.. ceva.. orice.. nu ați bănuit nimic.. știați despre ce probleme vorbeam?

 - Chiar nu știam nimic.. Ne-am îngrijorat puțin când ai zis asta.. dar ai zis să stăm liniștiți.. că totul va fi bine.. În rest.. N-ai vrut să ne mai zici nimic..

Jimmie a stat puțin pe ganduri.. a încercat să-și amintească ceva.. dar nimic... nici un indiciu..

Mai târziu în ziua aceea, Jimmie a primit un SMS de la Amy în care zicea:

"Jimmie, îmi pare rău.. nu pot să le las singure pe fete o perioadă.. nu știu cum accepți tu situația.. dar eu mă duc să le caut. Amy."

Jimmie nu a stat foarte mult să se găndească și a pornit și el să caute cele 3 fete.. dar nu avea nici o idee unde să se ducă...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 17, 2012 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Se poate si mai rau?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum