Kapitola 1 - Rikers Island

62 7 8
                                    

Fuck yeaaah! I'm baaack guyyys!

(Tak zas seriozně, Natalo, okey?)

Well... Rok se s rokem sešel a já jsem po tom roce zpět. Today, 20. května, to právě přesně rok, co jsem vydala poslední kapitolu k Dangerous (tak aby o bylo tak trošku symbolické), než jsem tento příběh pozastavila a nakonec smazala z povrchu Wattpadu. Vlastně díky té kapitole jsem poznala to moje nejúžasnější zlatíčko, které už ten rok dlužím pokračování. Takže toto je pro tebe Skřítku emogothicgirl

So, enjoy!

(I přes vzpouru Wattpadu proti mě, jsem to stihla vydat dnes!)

,,Porota rozhodla, že Carrie Mooney je vina. Za trojnásobnou vraždu si odsedí svůj trest ve vězení s nejvyšší ostrahou Rikers Island po dobu čtyřiceti let a bez možnosti zkrácení trestu." Soudce bouchne kladívkem a v síni se začne ozývat mumlání.

Celý proces jsem si v hlavě opakovala jednu a tu samou větu. ,Musím být silná.' Věděla jsem, že mě uznají vinnou, že půjdu na hodně dlouho sedět, ale v co jsem doufala, že se nestane, je to, aby mě poslali do Rikers Island, vězení proslulí brutalitou mezi vězni.

Čtyřicet let tam rozhodně nezvládnu. Pro vraha tří lidí by to byl moc mírný trest, ale pro mě ne. Já žádný vrah nejsem. Jenže ta chátra náhodných lidí, kterým se říká porota, si myslí něco jiného. Jejich usnesení stojí pouze na tom, že jsem byla u Kyle, když umíral a když byli zabiti ty dva policisté. Jsem jediná, co to viděla a ví co se v té temné uličce skutečně stalo. Nikomu jsem nic o tom neřekla. Nemělo to cenu, když jsem neměla žádné důkazy.

Zvednu se od stolu a otočím se za sebe, kde sedí Kellin a Shannon. Kellin se na mě dívá s lítostí v očí a Shannon má slzy na krajíčku a celá se třese. Kellin se zvedne a rychle přejde ke mně. Vůbec neřeší, že by se to nemělo.

,,Moc mě to mrzí," zašeptá mi do ucha, když mě obejme, ale já mu objetí oplatit nemůžu kvůli těm zpropadeným poutům.

Kellin a Shannon mi jediní věří, že jsem to neudělala. Dokonce i moji rodiče se ke mně otočili zády. Kellin najal jednoho z nejlepších advokátů, ale ani ten mě z toho nedokázal vysekat.

,,Udělal si, co jsi mohl." Vždy jsem byla silná, ale teď snažím nebrečet. Možná je to naposledy co je vidím.

,,Ne, teprve udělám co budu moc, abych tě od tamtud dostal."

,,Hlavně neudělej nějakou hloupost, prosím. Nechci, aby jsi měl kvůli mě problémy."

Než stačí odpovědět, doslova se na mě vrhne Shann. Už to nevydrží a rozbrečí se na plno.

,,Shann. To bude dobrý," snažím se ji uklidnit. Nejraději bych ji objala, kdybych mohla. Shannon není žádná citlivka, ale poslední dobou to s ní jde vážně z kopce. Nejdříve zavraždili Kylea, pak mě vzali do vazby a nakonec odsoudili. Můžu jen doufat, že to zvládnou oba.

,,Tak to by stačilo," ozve se vedle nás hluboký hlas policisty.

Odstrčí ode mně Shann, která klopýtne a spadla by, kdyby ji nezachytil Kellin, který si neodpustí nadavky na účet toho poldy, ale ten mě chytne za loket a táhne ke dveřím. Ohlédnu se na své přátele. Kellin drží Shann okolo ramen a snaží se ji uklidnit.

,,Sbohem," Po tváři mi steče jedna neposlušná slza, kterou už nedokážu udržet. O Rikers Island jsem slyšela hodně, ale čím si jsem jistá, že je pravda, je to, že málo kdo z něj nevyjde v igelitovém pytli.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 02, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DangerousKde žijí příběhy. Začni objevovat