HAYATIMIN ANLAMI TANITIM

1K 17 0
                                    

EYLÜL ACAR:21 YAŞINDA İSTANBULDA YAŞIYOR.OKUL KAPANDIĞINDA ABLASININ YANINA GİDİYOR EN YAKIN ARKADAŞLARI SONGÜL,CEMRE,KADER,MERAL.AVUKATTIR.SEVGİLİSİ YOKTUR.

NEFES ACAR:25 YAŞINDA EYLÜLÜN ABLASI TRABZONDA YAŞIYOR YAKINDA KARDEŞİ VE KARDEŞİNİN ARKADAŞLARI ORAYA GELİCEKTİR.TAHİR İLE SÖZLÜ.DOKTORDUR.

TAHİR KALELİ:27 YAŞINDA NEFESİN SÖZLÜSÜ TRABZONDA YAŞIYOR.KENDİ ŞİRKETLERİNDE ÇALIŞIYOR.

ALİ KALELİ:25 YAŞINDA.TRABZONDA YAŞIYOR.SEVGİLİSİ YOK.KENDİ ŞİRKETLERİNDE ÇALIŞIYOR.

MUSTAFA KALELİ:33 YAŞINDA KALELİ AİLESİNİN İLK OĞLU ASİYE İLE EVLİ 5 YAŞINDA KIZI VAR

ASİYE KALELİ:30 YAŞINDA KALELİ AİLESİNİN BİRİCİK GELİNİ NEFESE HEP ELTİCUM DER.5 YAŞINDA KIZI VAR ÇALIŞMIYOR.

BALIM KALELİ:5 YAŞINDA MUSTAFA VE ASİYENİN KIZI.

MURAT-FATİH KALELİ:23 YAŞINDALAR İKİZLER NAMI DİĞER YANGAZLAR DERLER.AİLE ŞİRKETİNDE ÇALIŞIYORLAR.MURAT KADERDEN HOŞLANICAK.FATİHİN SEVGİLİSİ YOK.

SANİYE KALELİ:MUSTAFA,ALİ,TAHİR,MURAT VE FATİHİN ANNESİ NEFESİ KIZI GİBİ SEVER.ASİYEYLE PEK ANLAŞAMAZLAR.

KADER KUTAY:21 YAŞINDA AVUKATTIR EYLÜL İLE TRABZONA GİDİCEK NEFESİ ABLASI GİBİ GÖRÜYOR.MURATTAN HOŞLANIYOR.EN YAKIN ARKADAŞLARI SONGÜL,EYLÜL,CEMRE,MERALDİR

MERAL KENDİR:21 YAŞINDA ŞARKICI KONSEVATUAR OKUDU.NEFESİ ABLASI GİBİ GÖRÜYOR KIZLARLA UZUN SÜRELİĞİNE TRABZONA GİDİYOR.HOŞ VE CANA YAKINDIR.

SONGÜL CELEN:21 YAŞINDA ATARLI KIZ GÜNEYLE SEVGİLİ.KIZLARLA TRABZONA GELİYOR.NEFESİ ABLASI GİBİ GÖRÜYOR.ÖĞRETMEN OLUCAK.

CEMRE DERİNOĞLU:21 YAŞINDA.TASARIMCIDIR.NEFESİ ABLASI GİBİ GÖRÜYOR KIZLARLA TRABZONA GELİYOR SERKAN İLE ORADA TANIŞICAKTIR.

SERKAN ÖZGÜN:23 YAŞINDA.TRABZONDA YAŞIYOR İŞLETME OKUMUŞTUR YANGAZLARLA TAKILIYOR.CEMREDEN HOŞLANICAK

MERT GÜNEŞ:23 YAŞINDA BİLGİSİYAR MÜHENDİSLİĞİ OKUMUŞ.YANGAZLARLA VE SERKANLA TAKILIR.MERALE AŞIK OLUCAK

GÜNEY ERTÜRK:22 YAŞINDA İSTANBULDA YAŞIYOR BİLGİSİYAR MÜHENDİSLİĞİ OKUMUŞ SONGÜL İÇİN TRABZONA GELİCEK VE YENİ ARKADAŞLAR EDİNECEK.

HAYATIMIN ANLAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin