4

37 4 1
                                    

Hmm, odaklen početi😂😂 Ha'mo od početka logično😂😂
Nešto sam dns poludila al' okey😂😂😂

Evo neke moje želje što bi voljela dobiti za rođendan (nzm kad mi je rođendan al ne bitno😂😂😂):

1.
Voljela bih da mi neko za rođendan pokloni 2 dresa, 1. Od Juventus-a br. 10 (Paulo Dybala) i 2. Od Borussie Dortmund br. 11 ( Marco Reus)

2.
Da mi se desi nešto zanimljivo za rođendan, jer par godina unazad je bio baš da ne kažem jadan al' svake godine isto, pozovem par ljudi ne više od 10 dođu njih 2-3 od mojih prijatelja al pretežno bude komšija više (jer su ti one kamere rade 24/7 i zna ko se skim J***, ko se rasto od koga, ko je s kim trudan, pa ih moraš ako nema više torte da pozoveš makar na piće jel te, radi reda al haj, ako vas zanima kakva mi je komšiluk samo se javiti pisaću vam😂😂😉).

3.
I zadnja želja mi je da odputujem negdje na par dana.



Obrazloženje za 1 želju:

Pošto sve osobe koje znam, bilo rod ili prijatelj ne vole fudbal ili im je glupo što ja pratim neki fudbalski klub i kada bi rekla da hoću neki dres kao a joj bzvz kao nećeš ti to nikad nositi ili kao ne navijaš ti za taj klub zato što voliš fudbal već zbog fudbalera. Ja nisam ispočetka navijala za BVB al' sam slučajno vidjela najavu utakmice i za oko mi je tada zapao Reus ne zato što je fin ili slično već zbog načina na koji igra i kako neku tehniku radi. I kasnije sam otišao tražiti na yt utakmice od BVB i svidjela mi se kako oni igraju a posebno kako Reus igra i kako komunicira sa ostalim igračima ili kako proslavlja neki go sa navijačima. Svi misle da ja to pratim zato što mi se sviđa neki fudbaler po mn je to malo bzvz i to me zna uvrijediti. Zato se ne volim pravdati nekome zašto volim da gledam fudbal, jer već znm da će me uvrijediti.



Ako vas još nešto zanima slobodno pišite, tu sam da odg.
Ako ima negdje greška vi izvini te, kasno ovo pišem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ask meWhere stories live. Discover now