M O N S T A X
✘ Q&A; Kérdések és válaszok ✘
▸Melyik taggal akarnál testet cserélni egy napra?
▹Shownu Minhyuk. Sokat mosolyog, valamint barátságos, és én szeretnék így élni egyszer.
▹Wonho Jooheon. Az ő arca kicsi és jó teste van. Jól néz ki.
▹Minhyuk Shownu. Mindig jó formában van.
▹Kihyun I.M. Mert át akarom érezni, hogy mi jár a mi Maknae-nk fejében.
▹Hyungwon Wonho-hyung. Nyáron el szeretnék menni a tengerhez a testével.
▹Jooheon Kihyun. Kihyun mindig magabiztos. Olyan szeretnék lenni, mint ő.
▹I.M Nem szeretnék cserélni. Szeret önmagamat.
▸Melyik taggal szeretnél elutazni?
▹Shownu Kihyun. Felkelt reggelente. Egyedül feltakarít és csinál nekünk ételt, egyszóval kényelmesen szeretnék utazni.
▹Wonho Jooheon. Jooheon megkért, hogy válasszam őt.
▹Minhyuk Shownu-val szeretnék elmenni. Ő erős, és úgy gondolom, hogy megtenne mindent értem.
▹Kihyun Minhyuk. Amikor elutazunk mindig Minhyuk-al osztom meg a szobát, így ez nem jelentene problémát.
▹Hyungwon I.M-el mennék, aki jól beszél angolul.
▹Jooheon Shownu. Ő tud főzni. Aktívan csinálja az utazásra a tervet.
▹I.M Hyungwon-al mennék el, aki tudja hogyan kell ellazulni/lazulni.
▸Ha filmrendező lennél, akkor melyik tagból csinálnál főszereplőt?
▹Shownu Hyungwon. Van színészi karrierje, és nagyon természetesen színészkedik. Szerintem az elegáns, karizmatikus szerep illik hozzá.
▹Wonho Hyungwon. Ő nagyon helyes.
▹Minhyuk Shownu, a hős. A hősnő pedig Kihyun. Nagyon jól láthatóak a testi/fizikai különbségeik, szóval ők nagyon jól néznének ki együtt.
▹Kihyun Hyungwon. Ji Sub szerepe 'A Company Man'-ben. Ő egy fehérgalléros munkavállaló, de egy gyilkos is. Sztárrá akarom tenni ebben a műfajban.
▹Hyungwon Wonho. Láttam Wonho "Kkakdugi(retek) színészkedés"-ét. Azalapján azt gondolom, hogy ki tudná nőni magát vezető színésszé.
▹Jooheon I.M. Egy olyan filmet szeretnék csinálni, amiben valaki feltalál valami okosat. Az ilyen filmhez I.M a tökéletes.
▹I.M Shownu hyung. Jól néz ki. A nézők azonnal beleesnének.
☾ RAJONGÓI KÉRDÉSEK ☽
▸Egy nagyon jó táncos vagy. Milyen erőfeszíteseket kell tenned?
▹Shownu Próbálok kicsit könnyebben, tisztábban táncolni.
▸Van valami, amit meg szeretnél csinálni ezen az éven? Remélem, hogy a kívánságod valóra válnak.
▹Wonho A Gyukatsu-t (valamilyen fajta sült marhahús) akarom kipróbálni.
▸Milyen nevet szeretnél adni a gyerekednek?
▹Minhyuk Ez egy nehéz kérdés. Szeretném ha a név egy szótagból állna. Lee Min és a másik a Lee Hyuk. Mivel ők a tükörképeim, így szeretném felosztani a nevem. Viszlát!
▸Mit szeretnél a legjobban hallani a fanoktól?
▹Kihyun Miattatok/Miattad lettem erősebb. Boldog vagyok miattatok/miattad. Úgy gondolom, hogy ezek a legjobb.
▸Milyen japánt tanultál mostanában?
▹Hyungwon Namara (igazán, valóban). Ez hokkaidoi nyelvjárás. Shibareru (fagy, hideg). Ennyi.
▸Mi a mottód/jelmondatod?
▹Jooheon Élj őszinte életet!
▸Mi a kedvenc dolgod/tárgyad, amit magadnál hordasz az utóbbi időben?
▹I.M Hyungwon-nak vettem ajándékként, de megtetszett. Egy sapka. Viszlát!
180803
ВЫ ЧИТАЕТЕ
☑ m o n s t a x ⌜facts, lyrics, pictures⌟ ☑
Разное❝ 1,2,3! Hoo! MONSTA X! Annyeonghaseyo, Monsta X-ibnida! ❞ monsta x - jealousy 0:22 ───|────── 3:35 ...