Katliam Ormanı

4 1 0
                                    

Katil,öldürdüğü erkeği masasına yatırdı ve kafasını koparttı. Koparttıktan sonra başka birisine verdi ve canlandı. Canlanan Ada'm katili boğmaya çalıştı ama katil onu testereyle duvara yapıştırdı. Kızlar olanları gördü ve ağlamaya başladılar. Kızlardan Jannie,boğmaya çalıştı katili ama katil Jannie'nin boğazını kesti. Kızlar arka kapıdan ormana doğru koştular. Katil onları gördü ve kovalamaya başladı. Kızlar bir minibüs buldu ve sürmeye çalıştılar. Katil testeresini cama sapladı ve minibüs yavaş haraket etmeye başladı. Kızlardan Jessica'nın kafasını koparttı ve parçalarını dışa attı. Kızların minibüsü yan yattı ve durdu. Kızlar onu dövmeye başladı ama katil çoğunu kesti ve öldürdü. Kızlardan bazısı kaçtı ve katilim testeresini almaya çalıştı ama 4'ü öldü. Geri kalan 2'si Miami'ye gitmek için otoyola gideceklerdi,Ama Dua,arkasına bakmadan koştuğu için testereyi yüzüne fırlattı ve yüzü parçalandı. Erkeklerden bazıları Kristal Gölünden kaçtı ama 3 tanesi kaçmıştı. Eve gittiler ve kızların cesetlerini gördüler. Katil çok yakındaydı,erkekler kaçmaya başladılar ve Miami'ye ulaştılar. FBI merkezine gittiler ve olayı anlattılar. Her yerlerinde çizik ve kan vardı. Polis Kristal Göl yakınlarına gittiler ve aramaya başladılar. Ceset toplama merkezi cesetleri aldılar ve Miami Kilisesine götürdüler. Saat 3.30'du ve katil bu saatleri çok severdi. Polislerin yüzüne testere fırlattı ve yüzlerini parçaladı. Diğerleri Ateş etmeye başladılar. Ama ölmüyordu testereyi aldı ve 34 kişiyi öldürdü. Erkekler,Daha fazla FBI çağıracaklardı ve Kristal Göle gitmeyi yasaklayacaklardı. Polisler Kristal Göl yakınlarında dolaşmaya yasakladılar. Katil polislerin kafasını yedikten sonra Miami'ye gitmeye karar verdi. Ama gün ışığı geliyordu. Katil 456 kişinin öldüğü yere geldi ve onları kesmeye devam etti. Onların cesetlerini yaktıktan sonra Kristal Göle geldi. Ölüleri izledi. Ve maskeyi çıkardı aslında intikam isteyen vahşi bir katildi. Bu kadar insan öldürmesinin nedeni annesinin ölümüydü. Annesi ona Nasıl bir katil olacağını öğretmişti. Ve katil öyle yapıyordu. Hepsinin kafasını parçalıyordu. Katil Kristal Göle gelen herkesi öldürmeye devam etti.
   SON.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Katliam GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin