Capitolul 1

112 3 2
                                    

-Trezeștete Amber!! O sa ratam trenul si

s'a zis cu vacanta noastra!

-Mmmm...inca 5 minute.

-NICI UN MINUT! Daca nu te trezesti

plec fara tine.

-Off...bine Sarah. Cat e ceasul?

-8.

-Stai ce?!? La 9 trebuie sa fim la gara. De ce nu m'ai trezit mai devreme?

-Serios? Ce am incercat pana acum?

Amber nu mai era atenta la prietena sa, a mers grabita la baie, si'a aruncat hainele pe jos si a facut un dus rapid dar relaxant. Ajunsa iar in camera si'a pus lenjerie curata, pantaloni scurti de blug, un tricou alb largut si in picioare conversi rozalii. S'a machiat putin, facand o codita cu tus negru la ochii, aratand perfect cu ochii ei albastri.

-Saraaaaah, esti gata? A intrebat ea tragandu'si geamandanul spre usa.

-Credeam ca nu ma mai intrebi. Aaaa...eu zic sa te uiti in oglinda. Zice ea incercand sa'si acopere zambetul cu mana.

Amber se indreapta spre oglinda neintelegand la ce se refera Sarah. Nici nu a apucat sa se uite ca a ramas incremenita.

Parul ei frumos si saten era ciufulit in ultimul hal...

-In 5 minute ma intorc! Fugind in camera si indreptandu'l rapid cu placa.

***

-Unde or fi fetele?

-Sunt fete. Trebuie sa intarzie.

-Hei baieti! Au zis cele doua in cor lasand bagajele pe jos si fugind spre ei sarutandu'i

Cei doi erau Josh si Kevin. Josh era bine facut, brunet cu ochi negri, iubitul de 2 luni al lui Amber. Kevin era si el bine facut, blond cu ochi albastri si un zambet criminal, iubitul lui Sarah, de 1 an.

- Trebuie sa ne grabim. Trenul spre Constanta pleaca in 5 minute.

-Bine draga. Zise Amber zambind si furandu'i un sarut.

' Stiu ca e foarte scurt...dar mi'au venit ideile pe moment, am scris pe telefon si nu stiu ce fel a iesit :-?? O sa pun continuarea mai pe seara. Sa'mi spuneti parerile ca sa stiu daca mai continui. Pup :**.'

Pun pariu cu dragosteaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum