Buse'yle olan konuşmalarımıza bayılıyorum. Bazen saçmalıyoruz. Bazen ise mal mal gülüyoruz . Sabah kalktım ve okula gitmek için hazırlandım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Okul kıyafetlerimi de giyip sarı saçlarımı topuz yaptım. Aşağı indim. Servis 2 dakikaya kadar gelmişti. Bindim.
''Günaydın.'' diyerek gülümsedim herkese. Karşılık olarak ''Günaydın.'' dedi bazıları.
Okula vardığımızda beni bekleyen en iyi dostum Buse'yi gördüm. Servisten aşağı indim. Buse'ye kocaman gülümseyerek koşup boynuna sarıldım.
''Topuzun güzelmiş dostum.'' dedi gülerek.
''Teşekkür ederim kardeşim. Senin de güzel.'' dedim gülümseyerek.
Sonra uzaktan birisi el salladı. Gıcık Seleeğğn ! Ona gıcık oluyorum. Evet gıcık oluyorum çünkü çok taraf tutuyor. Hep Buse ve benim aramı açmaya çalışıyor.
''Selam kızlaaaağrr!'' diye bağırdı. 'kara göt' derdim içimden.
Hiçbir şey demedim ama o bize yaklaşmaya devam etti. Yapacık bir piç smile yaptım ona. O da yapmacık bir şekilde gözlerini kısarak gülümsüyordu. Buse'nin sözüyle 'baygın göz' dedim içimden. Selen'in arkasından bir kız daha geldi. Zeynep! Buse'yle arkamızdan konuşup , yalanlar atan ve aramızı bozmak için tüm yöntemleri deneyen kız. Aptal kız. Kendini ne sanıyordu böyle ? Buse'yle aynı anda birbirimize bakıp göz kırptık. Bu 'gidelim' demeyi belirtiyordu. Buse'yle birlikte sınıfa çıktım.