/2/ kamp

757 4 4
                                    

Bugün kamp vardır ve çok heycanlisin sabah saat erkenden kalkarsın saat 07:38 dır ve hemen bavulunu hazırlamaya başlarsın hazırlasın ve kahvaltı yaparsın saat daha 08:00 dır ve biraz sosyal medyaya bakarsın ve saat 08:34 olunca okula doğru bavulunu alıp hızlı adımlarla yola koyulursun ve tam saat 09:00 da okulda olursun hemen servise binip gitmeye başlarsınız sınıfça sonra ardan 3 saat geçer ve varırsın (saat 12:00).Senin esin jungkook olduğu için ve çadırda kendin kuramican kadar büyük olduğu icin jungkook a bağırırsın "jungkook arkadaşım lütfen gelirmisin!"jungkook sana doğru bakar ve yanına gelir "noldu?"der "sen benim eşim olduğun için çadırı kurmama yardım etmen lazim zaten çok buyuk lutfen"dersin ve sana güler "olur tabiki guzellik😉" jungkook sana güzellik diyince utanmissindir biraz hoşlanır duyuyorsundur jungkook birden"ne duruyorsun hadi kurmaya başlayalim" demesiyle kurmaya başlarsınız ve aradan yarım saat geçer ve çadırı yaparsanız ardından öğle yegi yemek için kapın ortasına giderseniz yemeğini yiyip kalkarsın ve gol kenarına gidersin yanına derya gelir biraz konuşursunuz sonra derya seni kiz çetesine eklediği için biraz kızlarla başkalarına satasirsiniz ve saat 23:00 dır ve uyuma vakti gelmiştir herkez eşiyle çadırların girer. Senin esin jungkook (ben olurdum😍😍).tulumuna girip uyumaya çalışırsın çünkü hayvan gibi utaniyorsundur sonra senin karnın acıkır mecbur jungkook u uyandırır sin "jungkook arkadaşım bakarmisin " dersin ve sana uykulu uykulu bakar ne kadar tatlı olduğunun farkındami acaba diye içinden söylenirken "ben acıktım mutfak nerde Bilmiyorum " dersin jungkook arkasını dönüp yatar arkası dönukken konuşur "git dışarı bak napabilirim aciktiysan"der ve sen "çok gıcıksın cidden gev-" sözünü kesen jungkook un eli oldu işaret parmağını senin dudağına koyup sus anlaminda bakış atmıştı sende tmm anlamında başını sallamistin ama saat gece 1 di ve korkmustun o yüzden açlığını umursamadan uyumuştun.

Selam canlar bu bölüm biraz sade oldu gelecek bölümler daha güzel yazcam gerçekten söz. yazmaya caliscam diyelim. umarım begenmissinizdir bide konusmalari("merhaba")diyemi göstereyim yoksa

Jk:...

Adiniz:...

Diye göstereyim cevaplarsanız sevinirim bb sizi çok seviyorum❤❤❤

jungkook ile {hayal et}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin