အခ်စ္သည္...

1.8K 69 10
                                    

သူနဲ႕ကိုယ္...
သမီးရည္းစားဆိုတ့ဲ ေခါင္းစဥ္ေအာက္ကိုေရာက္တာ ၂ ႏွစ္ေတာ့ရွိရွာျပီ။ စေတြ႕တုန္းက ကိုယ္ မဂၤလာေဆာင္သြားတ့ဲအခ်ိန္ ပြဲေရာက္မွ ဆိုင္ကယ္က ဘီးေပါက္လို႕ ခန္းမေရွ႕တစ္ဖက္လမ္းက ဆိုင္ကယ္ျပင္ဆိုင္မွာ ဆိုင္ကယ္ပို႕ထားလိုက္တာေပါ့။ တစ္ဖက္လမ္းကို ျပန္ကူးလာတ့ဲ ကိုယ္က မဂၤလာေဆာင္လာတာဆိုေတာ့ ခပ္လွလွရယ္ လမ္းအကူးမွာေလေတြကလည္းတိုက္ေတာ့ သိပ္ကဗ်ာဆန္သြားတယ္ထင္တယ္။ အင္းးးးး မဂၤလာေဆာင္လာတ့ဲ သူကပစ္ေႀကြသြားတယ္တ့ဲ။ ပြဲက ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းဆီက တစ္ဆင့္ သူ ကိုယ့္ဖုန္းနံပါတ္ကိုရတယ္။
ေနာက္ေန႕ည ဖုန္းဆက္လာတယ္ . " မွတ္မိလား " တ့ဲ။  "မမွတ္မိဘူး" ဆိုျပီး ဖုန္းခ်ပလိုက္တယ္။ဟုတ္တယ္ ဘယ္သူမွန္းလည္း သိတာမဟုတ္ဘူး။ ေနာက္ေန႕ေတြဖုန္း ထပ္ဆက္တယ္။ မကိုင္ဘူး ကိုယ္လည္း။ အာ့နဲ႕message ေျပာင္းပို႕တယ္။ ကိုယ္ ဘယ္တုန္းက add လိုက္မိမွန္းမသိတ့ဲ account တစ္ခုကေန သူ႕ပံုပို႕လာတယ္။ ဖုန္းဆက္တာ သူေပါ့ေလ။အင္း  ဆိုးေတာ့ မဆိုးပါဘူး ရုပ္ကေလးက။ အ့ဲေတာ့ ကိုယ္ တစ္ထစ္ေလ်ွာ့လိုက္တယ္။ chat box မွာ စကားေျပာတယ္။ဖုန္းဆက္လာရင္လည္း ကိုင္ျဖစ္တယ္။ တစ္ေန႕ အေမ ခိုင္းလို႕ ခဏဆိုျပီး ဆိုင္ကယ္ေလးနဲ႕ အျပင္ထြက္လာတယ္။အိမ္ေနရင္း ကိုယ့္ပံုစံက ဒါ အရြယ္ေရာက္ျပီးသား မိန္းမပ်ိဴ လို႕ က်ိန္ေျပာရမလို ေပတီးေပစုတ္နဲ႕ေလ.။ ညက် သူ ဖုန္းဆက္လာေတာ့ ကိုယ့္ကိုေတြ႔လိုက္တယ္လို႕ေျပာတယ္ သူ ပထမဆံုး ျမင္ဖူးတ့ဲအေခါက္နဲ႕ ေတာ္ေတာ္ကြာတယ္ေနာ္တ့ဲ။ အံမယ္ ရုပ္ဆိုးတယ္တ့ဲ ကိုယ့္ကို.။အ့ဲေတာ့ ဘာအေရးလဲေပါ့ အမွန္အတိုင္းေျပာရင္ ကိုယ္နည္းနည္းရွက္သြားတယ္။ သူက အ့ဲလို ရုပ္ဆိုးေလး လည္း ခ်စ္တယ္တ့ဲ။ ကိုယ္ ရည္းစားစကား အမွတ္မထင္ အေျပာခံလိုက္ရတယ္။သူ႕ဇြဲေကာင္းမႈေႀကာင့္ အင္တင္တင္လုပ္ေနတ့ဲ ကိုယ္ ေနာက္ဆံုးေတာ့လက္ခံလိုက္ရတယ္။ခ်စ္တာလည္း ပါတာေပါ့ေလ။ တစ္ခါ FB မွာတက္လာတ့ဲ သတင္းတစ္ခုကို ႀကည့္ျပီး "အလကားအေျခာက္ေတြ" ဆိုေတာ့ ကိုယ္ႀကည့္မိေတာ့အ့ံႀသသြားရတယ္။ အိုး  ဒါ ကိုယ့္ ရဲ႕ One and only group ေလ~

" ဘာလို႕အ့ဲလိုေျပာတာလဲ" ဆိုေတာ့ " ဒီမွာေလ အ့ဲေလာက္ႏုႏြဲ႕ေနတာ ရုပ္ေတြလည္းႀကည့္ဦး" တ့ဲ။ "

အချစ်သည်...Where stories live. Discover now