Lanet olası üvey babamın sesiyle uyandım.Yine eve sarhoş gelip annemle kavga ediyordu.Cidden bu durumdan bıkmıştım.O pis haliyle bana sulanıp anneme eziyet etmesi dayanılmazdı.Üvey babam (David) Kapıyı çarparak evden çıktığında annem beni çağırdı.
"Katheryn okulda yine sorun yaratma!" Gözümü devirip cevap vermeden evden çıktım.Her zamanki gibi evin önünde Stefani ve Cameron bekliyordu.
Arabaya yaklaşırken "Neden sevgilin Chris arabada yok bebeğim?" dedim.
Yüzünü buruşturarak "Bana o piçten bahsetme." dedi. Cameron arkadan sus işareti yapıyordu.Arabada Stefani'nin yanına oturmak yerine arkaya Cameron'ın yanına geçtim. Kulağına eğilip "Neler oluyor bu sürtüğe?" dedim. O anda Stefani kedi kendine küfürler yağdırmaya başladı.En son arkasına dönerek "Beni aldattı Katheryn." dedi.
"Hangi orospuyla?"
Cameron sırıtarak "Son sınıfların muhteşem çocuğu Klaus'un kardeşi Jane!" dedi.
"Haha muhteşem çocuk mu? Eminim kafasının içindeki beyni de o kadar mükemmeldir." Stefani bile güldü
Okulda varmıştık.Tam arabadan inerken Klaus ve kardeşi Jane ile karşılaştık.Onlar ilerlerken Chris bize doğru geliyordu."Stefani!Stefani!" diye bağırırken hiç birimiz ona dönüp bakmıyorduk.Kolundan tuttuğunda Stefani sinirle döndü"Ne var aptal!"
O anda ben ve Camerton Chris'e çok sinirli bakıyorduk. Onu orada öldürebilirdim. Chris tam "Ben..." diye başladığı anda Cameron etrafında yürümeye başladı bende hemen sözünü kesip "Biz orospu çocuklarını dinlemiyoruz bebeğim.Bunun burda bittiğini sanma" dedim. Cameron Chris'e omuz attı ve bende kafasına vurdum.Stefani'nin kolunda tutup okula girdik.
Cameron sınıfına giderken bizde Stefani ile kızlar tuvaletine girdik. "Bakın burda kim varmış okulumuzun sürtüğü!" diyip tuvaletteki bütün kızlarla Jane'e bakıp gülemeye başladık. Diğer kızlara el işareti yapıp tuvaletten çıkardım tam Jane de çıkıyordu ki onu saçından tuttum.
"Sen nereye?"
"Bırak beni!" diye bağırdı. Ben gitmesin diye saçından tutmaya devam ederken Stefani Jane'e tokat attı.
Jane "Özür dilerim ama aşık olmuştum." diye yalvarmaya başladı.
"Sürtüklerin aşık olduğunu bilmiyoruk.Bunu devamı gelecek görüşürüz bebeğim." diyip ittirdim ve tuvaletten çıktık.
Dışardan Jane'in ağlama seslerini duyabiliyorduk.Zafer duygusuyla birbirimize bakıp gülümsedik.
Ders zili duyulduğunda koridorda Klaus'la karşılaştık. İkimiz de alaylı bir şekilde gülümsedik. Ama o kardeşinin başına geleni bilmiyordu öğrenince de böyle gülebilecek miydi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Girl Gone Good
Teen FictionBüyük zorluklar geçiren bir genç kızın arkadaşı Stefani'nin sevgilisinin onu aldatmasıyla başlayan serüven Katheryn'in hayatında birçok şeyi değiştirecek.