Kuma

7.3K 188 23
                                    

Ece den
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve karşïmda berzan bana dik dik bakıyodu nihat hoca iceri girdi "ece afferim sen türkiyenin en iyi beyin cerrahısın emin ol bu gerçek son ameliyattınla tıp tarihine ikinci kez geçti ece kizim gercekten 40 saat ameliyatta. Mj kaldın 32 saatlikte böyleysen 40 saatlikte düşünmek istemiyorum şimdi iyice uyu serumun bittikten sonra gidersiniz eve " dedi ona bakıp başımı salladım berzan bana bakıp"ece çok korktum iyimisin "dedi ve bana sarıldı .
Berzan dan
Ecenin ameliyatını izledi bana izin vermediler ama ben olay çıkartırım aşiretimi toplarım diyince korktular ece ameliyatı yaparken hiç bi yere bakmıyodu tam 32 saat onu izledim bi an ameliyat bitinci kendini yere atmasıyla kalbimde bi korku saplandı hemen yanına gittim  gitmemle kucağımda bayıldı çok korktum bi an ona bişey olucak diye yine beni bırakıcak diye

4 saat sonra
Ece den
Gözümü açtığımda evdeydim kendimi daha iyi hisediyorumn saat gecenin üçüydü su almak için odamdan çıktım aşağa kata inerken berfin ve berzanın seslerini duydum berfin "daha hızlı " diyodu o an gözümden bi yaş süzüldü hemen odaya gittim ağladım
6 gün sonra
6 gündür berzanla konuşmuyorum onu odama  almıyorum bugün işin ilk günüydü dolabımı açtım o duyduklarımı unutamıyodum sevdiğim adam bi başkasının koynunda  of Allahım bana yardım et  kıyafetlerimi giydim

4 saat sonra Ece den Gözümü açtığımda evdeydim kendimi daha iyi hisediyorumn saat gecenin üçüydü su almak için odamdan çıktım aşağa kata inerken berfin ve berzanın seslerini duydum berfin "daha hızlı " diyodu o an gözümden bi yaş süzüldü hemen oda...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BBen topuklu ayakkabıdan asla vazgeçmemm odadan çıkmamla berfinle berzanın öpüşdüğünü gördüm beni görünce hemen kestiler merdivenlerden hızla aşağa indim berzanda arkamdan geliyodu kolumu tuttu "git üstüne doğru bişey giy beni delirtme "dedi ve ko...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BBen topuklu ayakkabıdan asla vazgeçmemm odadan çıkmamla berfinle berzanın öpüşdüğünü gördüm beni görünce hemen kestiler merdivenlerden hızla aşağa indim berzanda arkamdan geliyodu kolumu tuttu "git üstüne doğru bişey giy beni delirtme "dedi ve kolumu daha sıkı tuttu o an ki sinirle orta parmağını kırdım ve kapıdan dışarı çıktım arabama binip def olup gittim hastaneye vardığımda elimdeki kutularla herkes bana bakıyodu nihat hocanın odasına çıktım kapıyi çalip iceri girdim nihat hoca odamı gösterdi önlüğümü. Verdi  burası mardinin en iyi hastanesiydi  bayağa lükstü önlüğümü giyip acile gittim acile gitmemle  Nur ve Sinanı gördüm bi oha bu çocuk Levent  bu çocuk bana aşıktı berzan kadar olmasada yakışıklı biz eskiden çeteydik  amerikada aynı üniversitedeydik  nur ve sinan o zamanlar sevgiliydi nur benim üstüme atladı resmen "ece kızım ne işin var senin burda ya çok özledim resmen grup toplandı nur bana sarılmayı bırakınca sinanda sarıldı en son levent de bana sarıldı nihat hoca bize bakıp "bi an eskiye döndüm çocuklar vay be daha 18 yaşında yeni yetmelerdiniz " nihat hocaya bakıp "hocam niye söylemediniz "dedim nihat hoca "fırsat olmadı "dedi ve bizim konuşmamızı bozan kişi berzan oldu berfinle birlikte gelmişler ben onun parmağını kırdığımdan  gelmiş nihat hoca berzana bakıp "oğlum nasılsın "dedi berzan "iyiyim demek isterdim ama parmağım kırıldı "dedi bana bakarak ben se berfine bakıyodum pis pis sırıtıyordu nihat hoca bana bakıp "kızım sen eşinle ilgilen " of "tamam hocam "nur bana bakıp "ece sen evlendin mi ya hani sen  asla  evlemezdin "dedi ona sonra anlatırım bakısları attım  bu ortamı bozan levent oldu "tüh be mavi kaptılar mı seni"dedi berzan leventin üzerine gelirken  berzanın elini tutup "bi hemsire buraya bakabilir mi "dedim bi kadın "buyrun hocam"dedi "hastayı röntgene alalım"dedim  berzan ve berfin o kadını takip etmelerini söyledim onlar gidince nur yanıma geldi "berzan bu mu yanındaki kadın kim/" dedi "eşi "dedim bana "ne ,nasıl sen onla evli değilmisin yoksa kuma olarak mı gittin ece sen asla kuma olarak gitmeyi kabul etmezdin ne oldu " ay kız zeki olunca herşeyi anında çözdü "töre yüzünden evlendim yoksa fırat abim ölücektı "dedim nur bana sarıldı bende ona bakıp "yüzük ne sende mi evlendin yoksa sinanls mı "dedim "evet "dedi ona "pis insan kankeştosunu aramaz mı "dedi bana"sana ulaşamadık numaranı değiştirmizsin "dedi doğru benim telefonum çalınınca onlarda Türkiyeye dönünce  bi daha haber alamadım .
Berzandan
Ecede de nasıl  bi güc var nerden biliyo bu hareketleri ahh canım çok acıyo aaa bide şu şerefsiz var benim olana göz koymuş şu ağrı geçsin tomografi çektirdik acile geri döndük içeri bi anda  karşı köyün aşiret ağası ve adamları geldi adamları "doktor doktor yokmu ağam ölüyo "diye bağrıyodu acilde bi tek ece vardı ece adamların yanına gitti yaklasık 9 -10 kişilerdi  adamlara "doktor benim sorun ne "dedi adam "kadın doktor olmaz gidin adam akıllı bi doktor getirin alın şu kadını "dedi sinirim git gide artmaya basladı adamlardan biri ecenin üstüne gelmeye basladı tam adım atacakken ece  adamın kolundan tutup sedyenin üstünden fırlattı  oha bunu ece mi  yaptı ece adamları tek tek bazıları iki kişi  gelince bile indirdi hepsi pert ben nasıl bi kadınla evlendim ya benim ecem böyle değildi
Eceden
En sevmediğim erkek tipileri kendini bi bok sananlar  yaklaşık 10 yıldır özel dövüş kurslarına gittim  baya iyiyim dovüşte adamlara dönüp "merak etmeyin hepinizi ben tedavi edicem "dedim berzanı kapının önünde karısıyla birlikte şok olmuş bi şekilde bana bakıyolardı sonra berzan kolumdan tuttu ve "çabuk git üstüne uzun bişey giy her yerin gözüktü "dedi ay ben etekleydim demi hemen gidip yedek kıyafetlerimi giydim.

Berzandan Ecede de nasıl  bi güc var nerden biliyo bu hareketleri ahh canım çok acıyo aaa bide şu şerefsiz var benim olana göz koymuş şu ağrı geçsin tomografi çektirdik acile geri döndük içeri bi anda  karşı köyün aşiret ağası ve adamları geldi ad...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

berzanların yanına gittim berzan bana bakıp"illa bi yerini göstercen bu kazak ne offf" dedi
Akşam
Akşam odama geçtim geceliğimi  giyip yatağa girdim berzan odaya girdi ve yatağa girdi  ve kolumdan tuttu öpmeye basladı ne kadar istemesemde bende bi anda kapıldım ona yıllardır aşık olduğum adama kendimi teslim ettim
Sabah
Uyandığımda berzan beni izliyodu aklıma dün gece gelince utandım  berzan bana bakıp "benden utanma ecem ben senin kocanım "dedi ve beni öptü sonra bi daha ve yine ona kendimi teslim ettim 1 saat sonra duşa girdim duştan çıktım

berzanların yanına gittim berzan bana bakıp"illa bi yerini göstercen bu kazak ne offf" dedi Akşam Akşam odama geçtim geceliğimi  giyip yatağa girdim berzan odaya girdi ve yatağa girdi  ve kolumdan tuttu öpmeye basladı ne kadar istemesemde bende bi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün berzanla kavga etmek istemiyodum bu yüzden  üstümü değiştirdim berzanda bana bakıyodu sonra bi anda Konakta zılgıt sesleri çıglık çığlığa bağıranlar

Bölüm sonu

KUMA -MARDİNE GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin