9. Bölüm kayıp

517 25 0
                                    

Ateş'den:
Açelya'nın ne demek istediğini anlamamıştım.anladığım tek şey hiç istemiyeceğim şeylerin olacağıydı.bir kaç saat sonra annemin arkadaşları geldi.herbiri bir soru soruyodu.çok bunalmıştım.çok sıkıcıydı.kaçmak için zar zor bahçeye çıktım.balım bahçedeydi biraz onunla oynadım.sonra telefonum çaldı.arayan nazlım dı.
TELEFON KONUŞMASI:
Ateş:kelebek napıyosun
Nazlı:iyi ne olsun işte sen ne yapıyorsun.
Ateş:iyi.kelebek ben seni çok özledim.
Nazlı:şeyy ateş
Ateş:efendim
Nazlı:ben birazdan istanbul'a inicem.katılmam gereken bi balo varda.imkanın varsa buluşabilirmiyiz
Ateş:ne hangi hava alanına inicen söyle hemen yanına geliyim.
Nazlı:tamam dur yazarım.hadi görüşürüz.
Ateş:görüşürüz.
TELEFON KONUŞMASI SON :
Hemen hava alanına gittim.bankta nazlıyı bekliyordum.nazlı geldi.koşarak bana sarıldı.bende ona.beraber biraz vakit geçirdik.sonra gidip bir parktaki banka oturduk.
Nazlı:eee bundan sonra burdamı kalıcaksın.
Ateş:hayır karabayıra geri dönücem.hem ben sensiz nasıl yaşarımki,senin o yüzünü görmeden,sesini duymadan,o kokunu içime çekmeden...
Nazlı'dan:
Ateş bana gitgide yaklaşıyordu.yaklaştı yaklaştı...
Nazlı:hoopp dur bakalım
Ateş:ne oldu ya
Nazlı:öpemezsin izin vermiyorum.
Ateş:niye yaa
Nazlı:işte
Ateş:off neyse gel dolaşalım bari
Nazlı:olur.
Dolaşmaya başladık.o anda telefonum çaldı.açelya arıyodu.
TELEFON KONUŞMASI:
Ateş:efendim fındık
Açelya:abii çabuk gel nolur çabuk gell
Ateş:abicim ne oldu niye ağlıyorsun.
Açelya:abi gel nolur gel
Ateş:tamam tamam geliyorum.okuldamısın?
Açelya:okula gelirken ikincj sokak
Ateş:tamam abim geliyorum.
TELEFON KONUŞMASI SON :
Nazlı:ateş ne oluyo
Ateş:yürü nazlı yürü
Heme gittik.bi kaç serderi elinde bıçakla açelya'ya bulaşıyordu.heme oraya gittim.
Ateş:hayırdır noluyo burda.
Açelya:abii
Ateş:fındık nazlı'nın yanına git.nazlı açelyayı yanına al.uzakda durun.
Adamlar bana laf atmaya başladı.aynı zamanda da bıçak sallıyolardı.adamlarla bir süre dövüstük.ikisini dövdüm kaçtılar diğeriyle kavga ederken bıçakla kolumu yaraladı.birsüre daha dövüştükten sonra oda kaçtı.açelya nazlıya sarılmış ağlıyordu.kolumu tutarak yanlarına gittim.
Ateş:abicim iyimisin sana birşey yapmadılar dimi
Açelya:hayır ama çok korktum.
Ateş:tamam geçti gel buraya.
Sarıldım hala ağlıyordu.sakinleşti.
Açelya:abi kolun kolun kanıyor
Ateş:birşey yok ya
Nazlı:ateş çok derin hastaneye gitmemiz lazım.dikiş atılmasi lazım.
Açelya:eve gidelim evde dikiş atılır.
Ateş:tamam tamam hadi
Eve gittik.ateşin anne ve babasiyla tanıştım.ateşin koluna dikiş atılmasi için hemşire geldi.ateş üstündeki deri montu çıkarttı sonrada tişörtünü.her geçen gün dahada aşık oluyordum bu adama.canı yansada kimseye belli etmiyor,kimseyi üzmek istemiyor,o gözleri,saçları,kasları ayy ne diyorum ben.ateşe dikiş atıldı.okulun balosuna katılmam gerektiğu için evden ćıktım.
Ateş'den:
Nazlı gitti.Açelya da arkadaşıma diyerek çıktı.bende odama gidip yatağa uzandım.uyuya kalmışım.annem telaşla beni uyandırdı.
Hülya:oğlum kalk açelya yok
Ateş:ne oluyo ya
Hülya:arkadaşını aradım hiç gitmemiş
Ateş:nee tamam siz telaş etmeyin ben onu bulurum
Hemen kalktım.açelyayı aradım.bir yandan açelyayı arıyordum bir yandan da montumu giymeye çalisiyodum annemlere merak etmeyin ben bulucam şimdilik kimseye birşey demeyin dedim ve evden çıktım.

Yeni bölüm geldii.nasil olmuş.bayadır yazıcak birşey bulamıyordum o yüzden geç kaldı kusura bakmayın.💕💕

komutanın kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin