Hee Young kafenin konforlu koltuğuna oturmuş, düşünceli bir şekilde içeceğini yudumluyordu.
Ardından, telefonunda düşen bildirim ile düşüncelerine ara verme durumunda kaldı.
NCT U grubu, yeni şarkı çıkarmıştı..
Hee Young içine dolan büyük heyecan ile, şarkıyı açıp dinlemeye başladığı zaman gözlerini kapattı ve düşünmeye başladı.
Maskeli Çocuğu..
Vokalleri arasında kaybolurken,
kafenin kapısı açıldı.
Hee Young, gelen kişiye baktığında karşılaştığı şey kapüşonundan ve maskesinden yüzü görünmeyen biriydi.
Maske..
Yüzü gözükmeyen kişi, birden Hee Young'ın karşısına oturduğunda, yüzünde ki maskeyi çıkardı.
Jungwoo karşısında duruyordu.
Attığı son mesajı, eyleme geçirmiş bir halde..
Jungwoo, şok içinde kalmış Hee Young'ın yanına ilişip ona sıkıca sarıldı.
İkisinin içinde ki hisler adeta bir olmuştu.
Sarılmaları bittiğinde, Jungwoo dikkatlice Hee Young'ın yüzünü inceleyip kaşlarını çattı.
Parmaklarını narin bir şekilde Hee Young'ın yanağında gezdirdi.
''Bu morluğu baban mı yüzüne taşıdı? Hani sadece tehdit etmişti?''
Hee Young, çekingenliğinden ve heyecanından dolayı hiç bir şey söyleyemiyordu.
Jungwoo buradaydı.
Maskeli Çocuk buradaydı.
Yanında.
Jungwoo çantasında acil yardım için bulundurduğu kremi çıkartıp Hee Young'ın yaralı kısmına sürmeye başladı.
''Sen yüzümden maskenin ayrılmasını sağladın, bende yüzünde ki morluğun seni terk etmesini sağlayacağım.'' dedi Jungwoo.
İkisi de Jungwoo'nun söylediği şeye içtenlikle gülerlerken, mutlu olduklarını tüm bedenleriyle hissediyorlardı.
* * *
Geceleyin beraber evlerine yürürlerken, Jungwoo Hee Young'ın ağzından bir çift laf koparmayı başarabilmişti.
Hee Young'ın küçük evinin önünde durduklarında Jungwoo, onun ince parmaklı ellerini kavradı.
Ve hızlıca kollarını ona sarıp sarıldı.
Hee Young'ta sarılışına karşılık verdiğinde, Jungwoo'nun kulağına fısıldadı.
''Görev tamamlandı Maskeli Çocuk.''
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Kid // Jungwoo Texting
Fanfiction''Bana neden maskeli çocuk diyorsun bilmiyorum, ama bu hoşuma gidiyor.'' Başlangıç: 20 Mayıs 2018 Bitiş: 17 Haziran 2018