MAZOŞIST

2.3K 13 0
                                    

Tenimde hissettigim o elle irkildim. Yavaşca arkamı döndüm, Berk gelmiçektin bügün derken birden onun yuzunu gördüm.

Tanımadıgım biri olunca bagırdım. Agzımı tıkadıgı zaman korkudan bayılcaktım.
"Güzelim, ailenin aileme yaptıklarını ödemenin tek yolu bu."

Burnuma bişi koklattı ve uyuya kaldım.

Uyandıgımda cıplaktım sırtım ve kasıklarım cok acıyordu.Yeni kendime geliyordum. 2-3 dakıka sonra ne oldugunu anladıgımda aglamaya baslamıstım.

Erkek arkadasım Berkle bile bunu yapmamiştim. Üstelik onu tanımıyordum bile mahsumdum..

Ailemde çoktan beni bırakmıstı. Berk beni evine almayı kabul etmişti. Kocaman evde yalnızdım ve bi ev arkadası ıyı olur derken berkle sevgili olmuştuk.

Kendımı hala baygın hıssederken odaya Berk girdi. Kıpırdıyamıyordum...

-Seni fahişe! Ben evde yokken bide eve erkek mi attın. Sana inanamıyorum defne! Ben varken bunu bana nasıl yapabıldın.

Cok yorgundum ustumu bıle örtemiyordum.

-Fahişenin malı guzelmıs madem sıkılmeye meraklısın birde ben sikim

Kıpırdıyamıyor ve tepkısızce tavana bakıyordum. Kendımı o kadar kırlı hıssedıyordum kı...Aglamak ıstıyordum.. Ama cok yorgundum.. Urkuyordum.

Berk beni dövmeye başlamıştı. Kendime gelemiyordum, o kadar kirliydim ki birde Berkin bunun aynısını yapacagı aklımdan gecmıyordu, taciz etmeye başladı ve tecavuz etti.

Savunmasızdım, mahsumdum, bunları hak etmemiştim tek bildigim bir şey vardı, artık eskı o Defne olmucaktım. Berkide O cocuguda öldürecektim ve kesinlikle bunu zevkle yapacaktım.

Uyandıgımda berk yoktu, aglıyarak uyuya kalmiştim.

Evet eski ben olmucaktım kesinlikle, ama su an o kadar gucsuz ve savunmasızdım ki.

Eşyalarımdan sadece cantamı ve telefonumu aldım, kanlı kıyafetlerden kurtulup aynaya baktım. Yüzümde morluklar vardı ve dudagım patlamiştı.

Artık hiç bişi umrumda degildi gibi, kıyafetleri giyip dişarı cıktım. Eski evi satmiştim, parası bankadaydı ama şu an tek yapmak istedigim parkta oturup mahsum cocukları izlemekti. O kadar mahsumlardı ki...

Yerde bi cam parcası buldum. Kendimi kesmeye başladım. Herkesin sinirini üstümde cıkarıdım, beni bırakan ailem tecavuzler...

Hepsi birer iz olarak kalcaktı ve acımamamı saglıcaktı insanlara.

Akşam olmuştu, hafif yalpalıyarak yürüyordum, arkamdan biri beni tuttu erkek oldugunu görünce cıglık cıglıga kaldım, bir kere daha kaldıramazdım bunu,

kendımı daha fazla pis hissedemezdim.

Bagrıyordum kımse duymuyordu,adamın ıgrenç gülüşü migdemi bulandırmıştı. Bagrıyordum göz yaşlarıma hakim olamıyordum. Ümidi kesmiştim, biri adama yumrugu geçirdi ve adam yere yıgıldı.

-İyi misiniz?

-İyi mi? Harikayım ya harikayım.

Ayaklarımı hissetmemeye başladım bogazım dugumlendı ve gözlerim karardı, kendimi kaybettim.

Arkadaşlar kısa bölümler halinde yazcam. Su anda sabahin 6 si. Anlayişla karsılayın 6 saate en fazla bölüm cıkcak her 6 saat aralıkla öpüldünüz :*

MAZOŞISTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin