when I first meet you (greek fanfiction)

879 29 8
                                    

Γεια! Ειμαι η Εμμα και ζω στην Ελλαδα με τους γονείς μου και την αδελφη μου Στελλα..Ειμαι 20 και σε λιγες μερες παω για σπουδές στο Λονδίνο μετην κολλητη μ την Αθηνά..Εγω θα σπουδασω καρδιοχειρουργική

και η φιλη μ καθηγητρια αγγλικών...

9:00

Μ:Σηκω γλυκιά μου πηγε 9!!Πρεπει να ετοιμασεις τις βαλιτσες σου!!

Ε:Ελα μαμα 5 λεπτα ακομα!!

Μ:Σηκωωω!!!(μου φώναξε και μου τράβηξε αποτομα τα σκεπάσματα

Ε:Ωωωω ενταξει σηκωνωμε!!!

Με τα χιλια ζορια σηκωθηκα απο το κρεβατι και κατευθηνθηκα προς το μπανιο..Εκανα ενα γρηγορο ντουζ, τυλιξα την πετσετα γυρο απο το σωμα μου μετα σκουπισα τα μαλλια μου και πηγα στην ντουλαπα να ντυθω.Τελικα εβαλα ενα μαυρο κολαν και μια ροζ φουτερ και κατευηκα για να παρω παρω πρωινο..Οταν τελειωσα εκατσα στον καναπε και συζητουσα με τον μπαμπα μ μιας και ηταν η τελευταια μερα που θα ειμαστε μαζι, αφου περιμενα την Νικη(κολλητη μου) να ερθει..Μετα απο 20 λεπτα χτυπαει το κουδούνι ντιν νταν...Σηκώνομαι απο τον καναπε και παω γρηγορα να ανοίξω..

Ν:Καλημερα!!

Ε:Καλημέρα:*Ελα μεσα

Αφου η Νικη χεραιτησε και καλημερισε τους γονεις μου πηγαμε πανω και μπηκαμε στο δωματιο για να ετοιμάσουμε τις βαλιτσες!

Ε: ετοιμασες τα πράγματα σου?

Ν:ναι είναι ετοιμα εδω και πολυ καιρο..αφου ξερεις ποσο ανυπομονη ειμαι;)μου είπε

Η Νικη ηταν ξαπλωμενη στο κρεβάτι μου και επαιζε με το ipad (ωραια βοηθεια)ενω εγω εφτιαχνα τις βαλιτσες μ..Μετα απο δυο ωρες ολα ηταν ετοιμα...

Ε:Ετοιμα!!!!ειπα ενθουσιασμενη αλλα και κουρασμενη

Ν:Ωωω κιόλας? ??

Ε:Τι κιολας μωρε 2 ωρες ετοιμαζω...

Ν:Να ειδες τωρα τι εκανες...ειπε νευριασμενη

Ε:Τι εκανα μωρε???

Ν:Έχασα. ..φωναξε

Ε:Τέλος πάντων τι θα κανουμε τωρα??

Ν:Δεν ξερω θελεις να παμε καμια βολτα?

Ε:Οκ παμε αλλα για λιγο γιατι μεταεχουμε ραντεβο με τον jake(ειναι το αγορι μου τα εχουμε περιπου 1 χρονο)

Αφου χερετισα τους γονεις μου πηγαμε στο εμπορικο που ειναι κοντα στο σπίτι μου και ψωνισαμε πραγματα τελευταίας στιγμής για το ταξιδι μας..Μετα απο λιγο ακουσα το κινητο μου να χτυπα και ηταν ο jake τοτε το σηκωσα και δωσαμε ενα σημειο συναντησης..Αποχερετησα την κολλητη μου και πηγα στο παρκο για να τον περιμενω...

Καθως τον περίμενα νιωθω πισω μου να με αγκαλιαζουν δυο χερια τοσο σφιχτά που δεν μπορουσα να αναπνεύσω! Οταν χαλαρωσε τα χερια του γύρισα για να αντικρισω το πρωσωπο του!! Ειναι πανεμορφος♡♡ Εχει καστανα μαλλια και γαλαζια ματια..ειναι ψυλος

ψηλός και εχει φοβερο στυλ δεν θελω να το πενευτω αλλα μαλλον εχω το πιο ωραιο αγορι♥

J:Σ'αγαπω και θα μου λειψεις παρα πολυ..

Ε:Και εγω σαγαπω και θα μου λείψεις περισσότερο από οτι νομίζεις γλυκέ μου

Τοτε τα βλεμματα μας συντιθηκαν και βυθίστηκαμε ο ένας στα ματια του αλλου (εγω εχω τις ιδιες 'αποχρωσεις' με τον jake ανοιχτα καστανα μαλλια και γαλαζια ματια)Αφου ξεκολλήσαμε ο ενας απο τα ματια του αλλου αποφασισαμε να παμε μια βολτα για να τα πουμε για τελευταία φορά απο κοντα..Αφου συνεχίζε να μου υπενθυμιζει ποσο με αγαπαει η βολτα μας τελειωσε όταν φτάσαμε εξω απο το σπιτι μου..Αφου φιλιθηκαμε και αγκαλιαστηκαμε πολυ σφιχτά αποχερετησα το πιο ομορφο αγορι στον κοσμο, μπηκα στο σπιτι μου αλλα δεν ηταν κανεις ...Ανεβηκα τις σκαλες και πηγα στο δωματιο μου εβγαλα τα ρουχα μου και εβαλα τις ανετες μπιτζαμες μου αφου δεν ειχα σκοπο να βγω απο το σπιτι ξανα.....Πηγε 10 και οι γονεις μ γυρισαν σπιτι αποφασισα να παω για υπνο γιατί επρεπε να ξυπνησω νωρις!!!

when I first meet you (greek fanfiction)Where stories live. Discover now