3.BÖLÜM

88 6 3
                                    

         Telefondanyazdığımiçinyazımyanlısımolabilir!!         

         Bu o çouktu bana carpıp yardm etmeyen cocuktu ondn nefret ediyorm.O cocuga gulunu gosterecegm.Hocanın seslenmesiyle birden irkildim.

          Mudur"Bu yeni ogrencimiz Mina.Bunun devamını siz tamamlatın."diyip cikti.

          Hoca"Kendine yer secip yerlesebilirsin."kafamla onaylayıp etrafıma bakındım.Olamazz sadece o çocuğun yanı boşş.Oflayarak yanına oturdum.Bir an once zilin calmasını istiyordum.

          Bana"Sen ne yapıyorsun kalk yerimden."deyince daha cok sinirlendim.Ona:"Ben senle oturmaya hevesli degilim farkındaysan tek bos olan sensin simdi sus ve onune don ders bsladı"deyip önüme döndüm.Bir kaç dakika sonra zil caldı ve hemn kalkıp cantamı sol koluma alıp sıradaki ders sınıfına gittm.Hemn kendimi sıraya bırakıp oturdm.Yanmdan bir ses gelince hemn kafamı saga cevirdm yanımda cok tatlı kız vardı.Kız elini uzatıp"merhaba ben selin"dedi.Bende elimi uzatıp "bende mina"dedim.Tüm teneffüs boyunca konuştuk selin çok iyi ve güzel bir kızdı.

           Sonunda eve gidecektim minibüse binmek için giderken sanki izleniyormussum gibi oldu.Kafamı sola cevirdigimde sabahki bana çarpan çocuk beni suzuyordu.Hemen minibüse bos bir yere oturdum.

            Eve geldigimde annem mutfakta bir şeyler yapıyordu bende hemen idama çıkıp ödevlerini yapmaya başladım.Odevlerimi bitirdigimde selini aradım biraz konuştuktan sonra annem yemek hazır olduğunu söyledi bende Selime veda edip telefonu kapattım.Aşağıya indigimde annem ve babam masaya oturmuş konuşuyorlardı.Bende kendi yerime oturdum.Yemegimle oynarken "okul nasıldı"dedi annem.Bende basımı kaldırmada"iyi"dedim.Babam "yeni arkadaş edindin mi?"diye sordu bende basımı kaldırıp"selin diye bir kız var onunla tanıştım "dedim.

          Annem"tanısalım bakalım yarın yemeğe cagıralım " dedi zorla gülümseyerek.Bende kafamı babama dondurup "olur.Baba sen ne zaman gidiyorsun"dedim iğneleyici bir tonda.Babam derin bir nefes alarak  "cuma aksamı"dedi.Bende masadan kalkıp odama geçtim.Zaten alısmıstım boyle duruma.Hemen ayıcıklı pisamamı giyip yorganın altına girdim.Tam uykuya dalayım derken kapı tıklatıldı ve içeriye biri girdi bakmak için kalktım annem bana bakıyordu bende anneme "noldu anne"diye sordum.Annem sadece öylesine geldiğini söyledi.Sonra çarşamba günü babamın is ortağındaki adam ailesiyle aksam yemeğine geleceğini söyledi.Bende tamm deyip Annan gitti ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah annemin cırtlak sesiyle uyandım.

  

          "minaa hadiiiiii kaalllllkkkkkk okulaaa geccc kalacaksınnnnn"yatağımdan kalkıp beyaz pantolonumu ve kot gomlegimi giydim.Siyah rimel ve bogurtlenli parlatıcımı ve kapatıcımı surdum.Gerekli esyalarımı çantamı tıkı aşağıya indim.Kahvaltıda yapıp minibusumu bekledim ve minibüse bindim okula geldim.Sineme  annenin davetini söyledim ve kabul etti.

            Dedelerimiz bitince bize gittik.Aksam yemegimizi yedik.Annemle çok iyi anlaştılar.Sinemle idama gidip konuştuktan sonra evine gitti zaten uzak değildi.Bende onu geçirdikten sonra annemle babama iyi geceler diledim ve yattım.Yarın nasıl olacak bilmiyordum.Onları düşünüp uykuya daldım.

             Sabah nedense 7.50 ta kalktım.Hazırlanıp asagıya indim.Annem kahvaltı hazırlıyordu bende yardım ettim.Annem hem masayı hazırlıyor hemde aksam yemeğinde nasıl duracağımı nasıl giyinecegimi söylüyordu.Bende hı,evet,tmm deyip gecistiriyordum.Kahvaltımı yaptıktan sonra iyi günler dileyip çıktım.

              Okula geldigimde selinde gelmişti ama erdem bugün gelmemiste ve mert yani bana çarpan çocuk selinden öğrendiğim kadarıyla öyleydi.Bugunde dersiniz bitince selinden alışveriş için yardım istedim.Ama anneanesine gidecegini söyledi bende tek basıma çıktım.

        Her yeri gezmistim ama bir elbise bile bulamamıstım.Bir dükkanda gezerken gozume su yeşili arkası uzun önü kısa üst kısmında tas olan elbiseyi gördüm hemen bedenime gore bulup kabine girdim.Elbiseyi giyip dışarıya çıktım aynaya bakarken aynanın yansımasından merti gördüm bana bakıyordu benim baktıgımı görünce göz kırptı arkamı döndüğümde gitmiş olduğunu gördüm.Hemen ustumu çıkarıp parasını ödeyip eve döndüm.Odama çıktım elbisemi giydim ve makyajını yaptım son olarak çok yuksek olmayan su yeşili topuklularımı giydim.

         Kapı zili çaldığında aşağıya indim karsimda gördüğüm kişiyle donup kaldım...

       ÜZGÜNÜMYENİBÖLÜMÇOKGECGELDİ.CUNKUYAZMAKİCİNZAMANIMOLMUYORYBBUYİZDENGECGELEBİLİR.OKUYUCULARIMICOOKSEVİYORUM.YAZDIGINIZHİKAYEYİYORUMLAATSANIZOKUMAKİCİNKİTAPARIYORUM...<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Farklı Olacağını SanmıştımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin