SHAY'S POV:
I Swear To You If Jessie's Cheating On Me I Will Loose My Mind. Cause I'm A Good Person An I Font Deserve To Be Fucked Over . Point Blank Period. It'd Seem's Like A Long Way To DehJah's House !
RJ's POV:
Damn What Have I Started I Shouldn't Have Opened My Big Mouth ! But I Knew I a Smelt Some Fishy A bought Jessie Every Since I Meet Him!
China's POV:
OMG God Thanks For Sending My Brother Jasmine. She's Amazingly Beautiful !
JAZZ POV:
Dang All I Know Is I Never Seen My Girl Shay So Messed Up . Its Crazy How Dome Guys Would Do You ? I Wonder How Boys Feel When They Know Their In The Wrong ?
We Pulled Up At DEHJaHs House An Before I Could Go Over The Plan Shay Jumped Out a An Went Banging On The Door "BANG" "BANG"
SHAY: Bitch Open The Door !
DEHJah's POV:
Ooh Hell No Who Ever's Banging On My Door Has Clearly Got LIFE Fucked Up. ( Other Wise I'm A Bought To Beat They Ass ) .
JESSIE's POV:
Damn Somebody Seemed Real Pissed Of At DehJah's Door I Wonder Who It Could Be ?
So Me An DehJah Jumped Out The Bed An Went To The Door !
TART: Who The Fuck Is That ?
DehJah: I Don't Know !
The Door Opened "Bang" Bang" "Bitch" "Bitch"
Shay Feel Into The House Right On Top Of DehJah She Put Her Knees On DEHJaHs Arms Then She Just Started Beating Her In The Face! Tart Ran Over An Drug Shay Off By Her Hair Then Jazz Came In An Pulled Tart Hair An Tar Fell On The Ground Then Jazz Started Beating Her Fist To Face Fast An Hard! Tart Noise Started Bleeding Then Jessie Jumped In An Started Hitting DehJah So RJ Jumped In An Beat The Blood Out Of Jessie. ( Simple Cause You Don't Hit Girls )
China's POV :
OMG OMG !
China: STOP PLEASE 😓
China Was Confused An Scared An She wanted To Go Home . RJ Went Over An Got Jazz An Shay An On The Way Out The Door Shay Screamed ,
SHAY: IM DONE WITH YOUR UGLY ASS !
YOU ARE READING
I Thought Wrong
Teen FictionYour Dreams Doesn't Always Come True . Follow Your Heart An Not Your Mind .