Már a vadász elég közel lehetett, ha már érezte a vér szagát. Előtte volt két bokor, előtte egy síró nő.
- Kérem, aki itt van mutassa magát!
A vadász előlépett. Felnézett a nő könyekkel teli arcára, majd a hoktestre. Hűvös nézése, majdnem érzésekkel telt volna el, de eszébe jutott anyjának tett ígéretét.
Szó nélkül odament, letérdelt a lányhoz. Nyitva szeme, kifakult. Az ajka szürke, haja viszont vörös. A vadásznak a szeme hirtelen a nyakára tévedett. Véres volt, viszont a szaga olyan, olyan volt, mint azé a Vámpírré.
- Kérlek, vadász mond meg a lányommal kivégzett?
Erre a kérdésre már ott volt az egész falu, mindenki a vadászt figyelte. Tekintettük egyeseknek aggodó volt másoknak pedig gyülölettel teli.
A vadász felállt, felemelte fejét mindenki tekintetébe véste a zölden ragyogó szemét.
Tömegből egy dagadt pasas lépett ki. Ő a vadász legeslegjobb cimborája és egyben a nevelője is. Haja vörös, szeme kék.
Odalép a vadászhoz. Ránéz feleségére látja, ahogy a lányukat öleli magához.
- Ó Alfred.....
Elkezd bőgni. A férfi a vadászra nézz, a szemébe. A férfi dühös vonalai megenyhülnek. Odamegy a családjához, letérdel.
- Emily! Ó édes kislányom.- lehúzza kétújjával a szemét- Aludj jól! Feláll, odamegy a vadász mellé.
- Kérek minden egyes lakót, hogy sötétedés előtt, menjetek a házatokba. A gyermekeiért!
Naplamente, vagyis kezd sötétedni. Mindenki a vadászra nézz aggódalmasan.
- Itt maradok.
Ekkor hirtelen mindenki éjjenezni kezdett.
- De attól nem védek meg mindenkit!
A lakók mind elhallgatak. Mindenki a tekintettétt az égre szegezte. A nap épp most ment le. A vadász lenézett. Senki se volt a határon csak a vadász és Alfred.
- Alfred......
- Igen.
- Mind a kettőre?
- Igen.
Alfred felnézett már a kékes csillagós égre. S közben ezt mondta: - Nézd ott van Emily!
A vadász felnézett az égre. Látta, hogy több csillag is megjelent. Sironában ha valaki meghal aznap követő éjszakán csillag formájában megjelenik. Így történt Emilyvel is.
YOU ARE READING
A Vadász - Vámpírok között
FantasySirona szigetén csupa vidám az élet. Az emberek békét kötöttek a sárkányokkal. Már 100 éve annak, hogy kibékültek az emberek és a sárkányok. Az élőlény csoportok között barátságok és szerelmek kötödtek. De azért vannak közötük riválisok. Sironában n...