Jag vaknade klockan 07:30 av väckarklockan på min Iphone 4s cirka en timme innan första lektionen på dagen brukar vara, Men inte just den dagen.
Vill ni veta varför?
Jo för att det var skolavslutning i skåne. Jag hoppade upp ur sängen och sträckte på mig. Jag tittade ut genom mitt stora fönster och ser en skinande sol. Medans jag tog på mina fina kläder till skolavslutningen så stog jag och sjöng låten "Happy". Med mina finkläder på mig tog jag min Diesel parfym och sprutade över hela kroppen. Ja... HELA KROPPEN!
Jag skuttade nedför min stora trappa in i köket och gjorde en macka med nutella som "pålägg". Jag satte mig vid köksbordet och åt upp min nutellamacka. Tiden gick fort och jag såg på klockan att jag var tvungen att gå ut och vänta skolbussen som skulle köra mig till skolan. Det tog ungefär 20 minuter för mig sedan där ute väntades på bussen att vi började 10:00...........
Jag gick in och satte mig i en stor fåtölj och tittade lite Instagram och shit like that. Medans jag tittade på alla mina kompisars och weirdos som tror att jag är kompis med dems bilder så kom jag på att hade glömt att fixa frisyren! OMG!!. Jag sprang upp och fixade min frisyr med det bästa och dyraste vaxet jag hade på ungefär en halvtimme. Jag tog på mig mina skor och gick ut i den skinade solen och väntade på bussen. När bussen kom så gick jag in och satte mig brevid min kompis Anton eller som vi kallar honom; Antonio, Panton, Fjanton eller Plankton. Vi pratade om hur skönt det skulle bli att slippa vår konstiga lärare och fördelar och nackdelar om att börja på högstadiet.
Senare på kvällen.......
Felix! ropade mamma på mig.
-Vad är det? frågade jag med lugn röst eftersom jag ledde min Fifa match med 4-0.
-Kom ner! svarade mamma.
-Kan inte, Spelar online! Svarade jag
-Pausa då! skrek mamma.
Nej................. Seriöst, MAN KAN INTE PAUSA EN ONLINE MATCH!!!!!!!!!!!!!!!
Det slutade med att jag fick låta det stå på och jag gick ner till mamma.
-Så..... vad är det? frågade jag
-Jo..... Nu är det såhär att jag har träffat en kille som jag älskar och vi ska bo hos honom.
-Ok, vad kul. Men var bor han sa jag med lite osäker röst. Vi flyttar väl inte ifrån mina kompisar?
- I Stockholm....... sa Mamma
Fortsättning följer........
YOU ARE READING
Bror till Tim Bergling (Avicii)
FanfictionDetta handlar om En kille som heter Felix som har en pappa som gick bort i en bilolycka på väg hem från jobbet. Hans mamma har.......... Mer säger jag inte, läs istället