Rare dingen

16 1 1
                                    

Oke ff aankondiging, dit word een raar stuk vanwege xXSherlocked221BXx sanne.

Hier begint ie:

*parkers huis*
Syrah kreunde en greep haar zij. Peter rende ernaartoe. "Nee tis goed" zei Syrah. En ging recht op zitten. Ze had bloed op haar voorhoofd. Ze stond op. "Ik moet terug naar Kamar Taj. Strange zal zich wel afvragen waar ik ben." zei syrah teleurgesteld. Ze probeerde een portaal te maken alleen ze was te zwak. "Than I will stick a little longer with you guys." zei ze en zuchtte. Peter pakte haar vast en vloog via zijn spiderwebs naar zijn huis.

*op dat zelfde moment*
Britt lande naar het huis terug met haar gewone kleren die ze weer aandeed bij een steegje totdat een lang groot zwevend kleurijk iets tevoorschijn kwam. Het gedaante maakte een raar piepend geluid. Britt zag het, ze schreeuwde en belde Peter.  Peter zag zijn telefoon. Hij zag Britt haar nummer maar negeerde het. Syrah kwam bij en hapte naar adem. Ze keek rond. Haar cloak ging van haar af en keek rond. Peter was iets halem beneden. Syrah zag peter zijn telefoon trillen en pakte het. "Hallo?" zei ze toen ze op nam. Britt riep "steegje langs huis, heelll!" Ze wilde de 'p' zeggen maar het lukte niet. Ze werd aangeraakt door het gedaante en viel flauw.

Ff tussendoor, door mij is dit gebeurd 😂😭🔥

Syrah schrok. Ze pakte haar cloak bij zijn kraag en het vloog om haar nek. Ze maakte een portaal naar Britt toe. ze zag de gedaante en stak haar arm uit. Ze draaide een half rondje en er verscheen een groot oranje schild. Ze duwde haar arm vooruit. Het was een spreuk waardoor je stil stond. Syrah keek hoopvol naar de oranje waas dat op de gedaante af kwam. De gedaante ontweek dat.  /tony/ stark / robotman / baardman kwam eraan. De gedaante verdween. Tony zei "we moeten haar naar binnen brengen". "Komt voor de bakker, ijzer." zei syrah en maakte een portaal naar kamar taj waar Britt lag. Ze sprong erin en kwam bij Kamar Taj aan. Tony zei "ik ga snel weer aan het werk" hij vloog weer weg. Syrah legde britt op een bed. Syrah ging rustig een boekje lezen. Britt werd langzaam weer wakker en zei "ehh Syrah? Ik kan niet bewegen?!" Syrah keek haar aan. Ze zwaaide met haar hand en liet Britt staan naast t bed.

*Wacht nog heel ff, dit stuk is ook raar btw*

Britt viel neer. "Woops sorry. Ik was bij een spannend stuk." zei syrah en de boeken stapelde zich vanzelf maar langzaam op en syrah stond weer op de grond. Ze zwaaide weer met haar hand en liet britt stevig weer rechtop staan. Syrah ging zitten aan een bureau. Britt viel met haar rug naar beneden alsof ze heel lenig was haar benen bleven stevig staam. "Nu ben ik niet toegewijd om jou in Kamar Taj binnen te laten. Maar toch." zei ze en deed haar voet op haar knie. Syrah keek haar raar aan. Ze zwaaide met haar vingers en liet haar weer rechtop staan. Britt stond weer stevig. Er vloog een kleurijk gedaante uit Britt, ze bewoog naar voren en viel verstijft naar achter. Britt was bewusteloos het kleurijke monster verdween in de muren.
Syrah rende door de muur waar de gedaante in vloog. De gedaante vloog naar boven door het plafond. En vloog door het chinese/ japanse land. Syrah volgde het. Ze maakte een zweep en probeerde de gedaante te vange. De gedaante vuurde iets af op Syrah waardoor ze verstijfde. Maar Syrah ontweek dat. De gedaante loste zich op. En verdween. De cloak trok aan haar en ze vloog weer terug naar de  kamer waar britt was. Britt lag nogsteeds op de grond bewusteloos maar er kwam allemaal schuim uit haar mond lopen. Ze trilde op de grond. Syrah schrok en rende naar Stephen. "Kom help me." zei ze bang. Syrah en Stephen knielde neer naast Britt. Ze zweefde ene klein beetje en viel weer neer. "Snel leg haar op haar zij." zei stephen. Ze stopte met trillen. Haar ogen werden wit en er kwam nogsteeds schuim uit haar mond lopen. "Haar longen moeten open gaan. Laat haar op

haar zij liggen" zei Stephen. Syrah legde britt op haar zij. "Haar ogen!" zei ze bang stephen duwde Syrsh weg bij het gezicht van Britt. Britt pakte haar stevig bij de keel vast. Syrah hapte naar adem. Stephen maakte een schild en britt liet weer los. Britt haar ogen gingen dicht en ze werd weer normaal. Stephen gebruikte een spreuk om Britt op het bed te leggen. Britt werd ineens wakker en riep " PETER... PETER" haar ogen werden weer wit en viel weer neer. "Breng haar weer terug naar New York. Ik wil haar hier niet meer zien." zei stephen boos en liep weg. Syrah maakte bang weer een portaal waar britt doorheen viel. Ze zuchtte en sprong er zelf ook doorheen. Ze waren in peter zijn kamer. Peter kwam binnen met een glas water maar liet het van schrik vallen. Aunt may schrok "peter gaat alles goed daarboven?" vroeg may. "Ja alles is goed!" zei peter bang. "Ja alles is goed" zei Peter bang.

*voordat het gaat gebeuren gaan we eerst naar Kira*

Kira liep door de stad met een briefje van een naam met er iets opgeschreven.
Kira zag in de verte een politie bureau en liep er heen ze pakte alvast een foto van iemand en liep naar binnen. Ze stapte de deur binnen en liep naar de bali "hallo". "Hallo meisje wat kan ik doen" zei hij en keek meer op haar. Kira legde de foto op het bereau "kan je opzoeken waar zij is" De politie agent knikte en liep naar een computer. Hij kwam terug lopen "syrah james moriarty" hij gaf een brief aan hier en wees een punt aan "dit is haar address" Kira knikte en liep met de brief naar buiten. Ze liep over straat naar her adres maar het adres was niet van syrah maar van steve.

*parker huis*

"Zo klinkt het niet..." zei may en begon de trap op te lopen. "Ze mag me zo niet zien!" fluisterde Syrah. Syrah dumpte Britt in de kast van Peter en haar cloak ging mee. Peter keek naar Syrah. "Peter?" Vroeg tante May weer. Syrah maakte gekke bewegingen over haar blauwe kleding. Britt werd wakker en schreeuwde "PETER ONLY YOU Can HELP ME" en viel weer neer. De cloak wikkeldr zichzelf om Britt haar mond. "Peter? Wat was dat?" zei Aunt may. "Ik heb een idee." zei peter zacht.

Oke nu komt het

Peter vloog door spider webs naar zijn bed en pakte met de webs ook Syrah naar zich toe... Aunt may kwam binnen. Peter kuste Syrah. "Oh my..." zei May peter keek bang om alsof het echt was. "MAY!?" zei Peter. Syrah begreep wat hij deed. De cloak probeerde Britt vast te houden. "Aaaah" zei britt onverstaanbaar. Aunt may liep bang weer weg. Peter zuchtte opgelucht en stond op uit het bed. Syrah keek even confused en stond ook op. Britt trapte de deur in. "Sorry voor... Al dat." zei Peter ongemakkelijk. "Nee... Maakt niet uit... H-Het moest." zei Syrah. Peter en Syrah deinsde achteruit. Britt zag er weer normaal uit. De cloak wikkelde zich rond Britt haar armen. "Cloak, back." zei Syrah en de cloak vloog terug om haar hals. Britt riep " jongens hoe kom ok hier". "Nou..." zei Syrah en legde alles uit.
"... Dus da's wat er gebeurde." zei Syrah.

Dat was het, credits to:
Ikzelf;
- Britt Parker
- Steve Rogers
- Tony Stark

fire_wolfvess
- Kira Yikumury
- Rocket
- Thor

xXSherlocked221BXx
- Peter Parker
- Syrah
- Stephen Strange

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 24, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Marvel, avengersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu