Hon❤️

176 4 1
                                    

-ABBE KAN DU SKJUTSA MIG!? Skrek jag från mitt rum.

-JA, MEN SKYNDA DIG. DU ÄR FAN SÖLIG! Flinade han

Jag skratta tyst för mig själv och inspektera mig själv på helspegeln. Jag hade på mig ett par slitna jeans shorts och ett svart linne där det stod "OBEY" med vitt. Och såklart min "Chicago bulls" snapback. Jag slängde min väska över ryggen och sprang ner till köket.

-Asså hur långt tid behöver du? Sa han med en retsam ton.

Jag svarade inte på frågan utan bara gav han ett sarkastiskt leende. Jag gick ut i hallen, satte på mig mina Air Force.

Jag tog sedan min skateboard och satte mig i bilen.

-Varför har du din skateboard när jag ska skjutsa dig till skolan?

-för att jag tänkte åka hem med den sen? Sa jag och jag han en irriterad blick

En skön tystnad log över oss och det kändes tryggt.

*framme vid skolan*

-Hejdå,älskar dig. Sa jag och sprang in i skolan och öppna mitt skåp när jag hörde någon ropa på mig.

-Rina!! Jag vände ni om och såg Sofia springa emot mig

-Hej på dig med! Sa jag och flinade åt hur dålig kondition hon hade

-Jag hörde att det ska börja en ny kille i våran klass, hoppas han är snygg! sa hon och fixade till sin tröja

-hahaha kul! Sa jag och sprang till klassrummet eftersom vi skulle börja om 2 min

Jag och Sofia sprang och satte oss bredvid varandra. När skolklockan ringde så forsade människor in i klassrummet.

Till sist kom hon.. Josefine. Skolans största bitch. Hon hade blont hor och gröna ögon. Massor med skit (smink) i ansiktet och en Bh med för mycket push up. Hon hade på mig ett par FÖÖR korta shorts och en kort magtröja. Jag börjar faktist undra om det är någon bh av något slag.

Alla killar flörtade med henne hela tiden.

Men jag kan garantera att dem bara söker efter ett ligg, inget mer. Hon gick förbi oss och jag bestämde mig för att driva lite med henne.

-wow, Josefine jag har en fråga.. Sa jag till henne. Har du någon gån hört talas om deodorant?

Även om jag visste att hon har duschat med någon parfym, så var det bara roligt att driva lite. Alla började skratta och Sofia asgarvade.

-Håll käften innan jag stänger den åt dig! Fräste hon och jag gav henne en bitchbilck.

Som ni märker så är jag inte rädd för henne. Som tur kom läraren in och bad oss att sätta oss.

-Som ni kanske vet så ska en ny kille börja i vår klass och jag vill att ni ger honom en trevlig start på skolan. Sa läraren. Du kan komma in nu! Sa läraren till någon utanför.

~Felix perspektiv~

Idag skulle jag börja i en ny skola. Därför vaknade jag tidigt för att inte komma försent som jag gör i vanliga fall.

Jag tog en snabb dusch och satte på mig mina kläder. Det fick bli ett par svarta jeans och min gula T-shirt där det står "BOOST" på.

Jag tog på min gula The Fooo keps och sprang ut till moppen, satte på mig hjälmen och börja köra.

Nu var jag framme i skolan. Fan jag börjar bli lite nervös. Jag gick in i skolan och letade efter rektorns kontor. Jag tittar den efter 10 min letande😑 jag knackade på och en man vid 40-års ålder öppnade dörren

-Hej Martin heter jag och du måste vara Felix?

-ja,det är jag. Sa jag och klistrade på ett fake leende och han besvara den

- Kom så ska jag visa vart ditt skåp ligger.

Sa han och började gå.

När vi äntligen kom fram gav han mig nyckeln och jag sa tack med ett leende och begav mig till klassrummet som rektorn beskrev vägen på. Till sist var jag framme. Jag var nervösare än någonsin.

-Du kan komma in nu! Sa läraren

Jag börjar gå in försiktigt och blick fastnade mot en söt tjej med snapback

-så...kan inte du berätta om dig själv? Sa läraren snällt och jag nickade

- Hej jag heter Felix Sandman och jag är med i bandet The Fooo. Jag flyttade hit till Värmdö för 1 vecka sen. Sa jag och kollade på alla i klassen. Den söta tjejen med snapback kollade på mig och jag mig ett leende. Första tanken var.. SMILE 2 DIE 4 , jag bokstavligen kände att jag håller på att smälta. Hon var helt perfa! Jag måste prata med henne!!

Tell Me Why?/Felix SandmanWhere stories live. Discover now