Spe Alia? Alia ank pn Yaya. Berusia 14 tahun. Bertubuh agak tngi drpd mak nye. Badan dya agak berisi dan memiliki buah dada yg besar bg usia nya, 32b.
Berbalik kpd ksh aku di blowjob oleh pn yaya. Setelah selesai di blowjob, aku di bawa ke bilik tetamu yg bersebelahan dgn bilik alia dan berkongsi bilik air yg blh di access drpd 2 2 blah blik.
Aku hnya berbaring di atas katil, dan berfikir tindakan seterus untuk mngoda pn yaya sehinga, dya merayu untuk di fuck.
Mood aku berubah bila terkantoi dgn ank pn Yaya sendiri, terasa tidak puas dalam aksi td. Tiba2 mndapat idea untuk mngintai si alia di blk sebelah.
Dalam kegelapan malam, dan kesunyian, aku mndengar tangisan drpd bilik alia. Aku berkira hndak mngintai atau tidak. Risau gak tkt bnda lain.
Dgn sedikit keberanian aku menuju ke bilik air yg bersambung ke bilik Alia. Dalam samar lmpu tdo bilik Alia, aku melihat Alia sedang mnagis.
Aku dgn sedikit keberanian aku memasuki bilik alia. Klu bdk ni jerat mmpus aku.
Aku trus menhampiri Alia dan bertnya mngapa dya nganis. Alia yg sedar kehadiran aku. Hnya merenung tajam pada aku.
Aku cba memujuk dya. Aku tahu yg alia perhati kn segala aksi kami td. Setelah berkali aku memujuk alia, akhir dya mnyatakan sbb dya mnagis.
"Alia bnci mak dgn abg zac" kata alia. "mak curang! Mak curang!" Kata nye lagi. Aku memujuk dya mngata kn "mak x curang, cuma mencari keseronokan je". "keseronokan pe, mak dh main dgn abg", smbung dya.
Dalam kepla aku mcm2 aku pikir. Akhirnya dpat idea. Aku kata "alia pon blh nk seronok mcm mak td, 2 pon klu alia berani. Klu alia berani abg blnja Alia bear besar". " tapi dgn syarat alia xlh gtau owg lain" smbung aku.
Budal tetap budak, dya sememang nye mimat pada patung. Akhir nye dya setuju tp dgn syarat dya pulak.
Syarat dya, dya nk mcm mn mak dya dpt td. Aku hnya setuju.
Tnpa mmbuang masa aku trus kiss mulut alia. Ciuman aku lbh tertumpu pada bibir yg comel.
Aku terus meraba2 seluruh bdan alia smbil trus kiss.
Alia dh kelemasan. Aku meminta alia untuk mngisap kote aku dlu. Alia tidak mahu. Aku memaksa dya isap juga. Akhirnye dya mngalah. Aku cba meraba cipap nye yg tidak pnh diterokai oleh sape2.
Sebaik aku sentuh alia seakan2 cba mhlng. Alia kata dya masih dara. Dya x ready lg tuk fuck. Dalam atie aku, aku akm fuck juga malam ni.
Aku mnta alia bhnti blowjob. Aku trus mnyerang tngkok nye. Aku terus turun ke baju alia. Alia hnya pakai singlet. Tngn2 aku mula mnyelak pakaian alia. Tngn kiri aku lbh tertumpu pada cipap alia. Yg mana aku terus mngosok melahan2.
Tngan kanan aku terus mramas tetek alia. Nafas alia seakan tersekat. Aku mulut aku pula trus ke dada alia dan terus mngisap semahu2 aku.
Akhirnye alia climax. Aku berjaya mnbuat alia kalah d tngn aku. Aku pasti alia xkn halang jikalau aku memecah daranye.
Dalam persedian aku untuk mnjolok cipap alia. Tiba2, satu penampar hinggap ke pipi aku dan mnyebabkan aku terjatuh drpd katil.
Sape pulak yg tmpar aku tiba2 ni. Aku memusing ke arah pintu tandas. Pn Yaya dalam keadaan mngigil telah memeluk ank nye. Aku sedar Pn Yaya yg tmpar aku.
Aku terasa sgt2 marah dgn pn Yaya, terus menarik puan Yaya ke tepi. Aku mngugut puan yaya jikalau dya masih mngingat jnji dya yg akn mnjadi hamba pada aku dalam tmpoh 2 mngu.
Aku menunjukan video2 yg aku rakam sewaktu aksi aku dan dya. Bergitu juga aksi aku dgn alia.
Pn Yaya hnya mndiam kn diri. Aku kata skrg dya dh lngar pnjanjian. Aku mngugut untuk sebar semua video ni.
Pn Yaya hnya tunduk malu. Aku kata tp aku blh maaf kn dya dgn syarat dya kna ptuh segala khndak aku. Dya hnya mnganguk tnda setuju.Aku kata sebagai denda yg dya telah pukul aku td. Aku mahu dya mnyaksikan aku setubuh ank dya, Alia.
Alia mengeleng2 kepla tnda tidak setuju. Aku meminta pn yaya untuk pujuk alia. Atau aku sebar kan video.
Setelah di pujuk oleh pn Yaya, akhir nye alia setuju. Aku terus menindih tubuh alia di hadapan pn Yaya.
Aku mula kn dgn kisss bibir alia. Smbil tngan2. Aku mngangkang kn alia. Aku btul kn kpla kote aku di hadapan pintu gua yg terbuka.
Dgn 1 tekanan klu kuat kote aku telah menebua selaput dara alia. Alia yg masih di kiss oleh aku, Cba mnjerit. Tetapi aku terus mngisap lidah nye.
Bermula aksi hnjut yg mn aku juga terseksa. Cipap alia terlalu sempit tuk kote aku. Aku terus juga mhnjut semakin lama, semakin laju. Sehinga aku rse kote aku telah selesa di dalam lubang alia.
Sesekali aku menjeling ke arah pn Yaya, yg mnagis melihat ank nye di hnjut oleh aku.
Alia telah bbrape kli climax. Akhir tiba masa untuk aku. Ikt kn atie mmg nk pncut dalam tp pikir akn mndatang bala yg lbh besar. Aku mmgambil kputusan untuk pncut di dada alia.
Alia terkulai lemah. Aku yg masih terasa sakit di pipi, aku nekad untuk meneruskan aksi dgn pn Yaya.
Aku menuju ke arah pn Yaya. Aku hnya tersemyum puas. Setelah dapat dara alia.
Adakah Pn Yaya akn dibuntingkan oleh aku?
YOU ARE READING
Dendam si Zac
Romancekesah dendam sorg remaja yg bernama Zac. bermula drpd dendam kepda seorg kawan sekelas. bermula lh kehidupan sex bebas zac. Pada huaran hnya zac nmpk sgt baik, tetapi nafsu tersangat tngi..