— Bună ziua, spune bărbatul făcând o plecăciune în fața Majestății Sale.— Spune-mi direct de ce-ai venit, spune regele privindu-l pe acesta.
Bărbatul își reia poziția de drept, privindu-l fix în ochi pe Rege. Înghite în sec, știa că e misiune sinucigașă, regele Regatului Xiaomi era un om crud, facă inimă .— Ambele Regate, Regatul Xiaomi, cel consul de Maiestatea Voastră, cât și Regatul Xonia, cel condus de scumpă nostră regină, sunt atacate de Regatul Xolotl. Regatul nostru rămâne treptat fără arme, iar dintre cele trei Regatul Xiaomi are cea mai bună producție de arme, dar armata voastră e slabă. Regina nostră a venit cu o propunere: o alianță. Ce părere aveți? întreabă acesta vorbind pe un ton serios, sumbru.
Regele începe să râdă, dar nu un rânjet subtil și neînsemnat; râdea cu poftă, ba chiar îi dădeau și lacrimile.
— Ce e așa amuzant? întreabă mesagerul destul de deranjat.
— Regatul Xiaomi e deja într-o alianță cu Regatul Xolotl. Nu-mi vine să cred că deșii suntem cei mai slabi toți vor să se alieze cu noi, spune regele ștergându-și lacrimile de la colțurile ochilor.
Mesagerul rămâne blocat pentru câteva minute, după care zâmbește, zicând:
— Deci... Asta chiar era misiune sinucigașă.
— Gărzi, duceți-l la interogatoriu. V-aș ruga ca tortură să fie una dintre cele mai dureroase, spune acesta.
Mesagerul își scoate sabia, iar cu un zâmbet de parcă ar fi fost nebun începe să măcelărească tot ce prinde, rapid, precis. Regele rămâne uimit; îi omorâse în câteva minute cei mai buni soldați, dar era de înțeles, cei din Xiaomi erau cei mai slabi.
După ce termină cu ultimul se duce la rege. Zâmbește, spunând:
— Știi... Nu fac parte din Regatul Xiaomi. Doar i-am luat locul Mesagerului omorându-l. Vrei să ghicești de unde sunt? întreabă acesta, dar regele nu răspunde. Era împietrit de teamă, tot ce putea face era să urmărească.Falsul mesager oftează. Îl privește și nu spune nimic, dor îi bagă sabia în gât, fără să îl ucidă, lăsându-l să moară de la hemoragie.
Necunoscutul se duce la geam, uitându-se pe el. Era doar la 1 sau 2 metrii de sol. Sare pe el făcându-se nevăzut.
CITEȘTI
Regatul Xiaomi
FantasyLa început erau doar un mare regat numit ,, Regatul Kiev ", nume venit de la conducătorul din acea perioadă Kendal Kiev. Acesta a avut trei fii (tripleți) Xolotl, Xonia și Xiaomi Kiev. Cum nu exista unul mai mare, la moartea tatălui s-au dec...