Εισβολή

39 6 3
                                    



Έχετε κάποια μουσική παραγγελία; Έχετε να σχολιάσετε κάποιο επίκαιρο γεγονός; Θέλετε να αφήσετε ένα μήνυμα για κάποιον δικό σας; Καλέστε τον Μπεν Νας από τις έντεκα έως τις δύο αφήνοντας την δική σας μουσική νότα στο τηλέφωνο 541-181-1919! Θα χαρούμε να ακούσουμε την δική σας φωνή στον Νούμερο ένα σταθμό Ροκ της Ιντιάνα! Και μην ξεχνάτε, μείνετε συντονισμένοι για τον μεγάλο μας διαγωνισμό! Εσείς κι ένας φίλος σας θα βρεθούν στον Λος Άντζελες για την μεγάλη συναυλία των Guns n' Roses! (ηχογραφημένη φωνή)

(ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ...)

ΜΠΕΝ: Καλησπέρα! Καλώς ήρθες στην ραδιοφωνική μας παρέα (πρόσχαρος τόνος)

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: (ακανόνιστη γοργή ανάσα)

ΜΠΕΝ: Καλησπέρα φίλε ακροατή! Μπορείς να μας ακούσεις; Υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα;(πρόσχαρος τόνος)

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: (σιγανός λυγμός)

ΜΠΕΝ: Τι συμβαίνει; Είσαι εντάξει φίλε ακροατή; (ανήσυχος τόνος)

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: Ναι, σας ακούω (τρεμάμενη φωνή)

ΜΠΕΝ: Υπέροχα! Είμαι ο Μπεν Νας! Πως σε λένε φίλε ακροατή;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: (σιωπή) (ακανόνιστη ανάσα)

ΜΠΕΝ: Είσαι μαζί μας;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: (μουγκρητό) (παρανοϊκό γέλιο)

ΜΠΕΝ: Είσαι καλά; (συγκρατημένη τρεμάμενη φωνή)

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: (παρανοϊκό γέλιο) Ξέρεις κάτι κύριε Νας, Μπεν; Δεν έχει νόημα πια. Ξέρουν πως θα τα πω όλα. Είναι θέμα χρόνου να με βρουν. Αν δεν με εξολοθρεύσουν σήμερα θα το κάνουν σίγουρα μέσα στις επόμενες μέρες. Μιλάς με έναν νεκρό άντρα (κραυγή) (λυγμός)

ΜΠΕΝ: Ποιος σε καταδιώκει φίλε; (φοβισμένη φωνή)

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: Λέγε με Σαμ. (παύση) Ποιος με καταδιώκει ε; (γέλιο)

ΜΠΕΝ: Αν φοβάσαι για την ζωή σου πρέπει να απευθυνθείς στις αρχές Σαμ. Αν δεν είσαι σε θέση να το κάνεις μπορούμε εμείς να σε βοηθήσουμε. Κάποιος ακροατής μας ίσως είναι αστυνομικός.

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: Στις αρχές; (κραυγή) Στις αρχές; Κανείς δεν πρόκειται να με σώσει τώρα Μπεν. Στο είπα, μιλάς με νεκρό άνθρωπο (λυγμός)

ΜΠΕΝ: Είσαι σίγουρος Σαμ;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ: Αυτή τη στιγμή που μιλάμε με καταδιώκει η Αμερικανική κυβέρνηση Μπεν. Αλήθεια, πες μου, τι μπορεί να μου κάνει η αστυνομία αν όχι να με επιστρέψει νωρίτερα σε αυτούς; Κάνοντας αυτό το τηλέφωνο έχω υπογράψει την καταδίκη μου Μπεν. Τελείωσε. Μπορεί ήδη να είναι έξω από την πόρτα.

Τηλεφωνικό παραλύρημαWhere stories live. Discover now