Selana'nın Günlüğünde Yazanlar ;
14.06.2013
Louis ve Nial'e bakmaya içeri girdiğimde gördüklerime inanamadım. Niall ve Louis'in suratına bir sürü bira camı girmişti. Suratlarında bir sürü kan vardı ve bu çok kötüydü. Midem bulanmıştı. Ne olursa olsun onları o arabada bırakamazdım. Bir yandan Justin'i düşünüyordum bir yandan kendimi zorluyarak Niall ve Louis'i çıkarmayı başarmıştım. Bir yere tutunarak ayağa kalktım. Etrafıma bakındım. Bir sürü ağaç ve param parça karavan vardı. Her yerde kan... Demi yerde kıvranmaya başladı. Koşa koşa yanına gittim. Birazcık su içirdim. Beni gördüğünde korktu. Hiç bir şey söylemedi. Gözlerini fal taşı gibi açıp bana bakmaya devam etti. Deli gibiydi. Korkmuştum ama bir şey söylememiştim. Zaten yeterince korkuyordum. Etrafta birilerinin olup olmadığına baktım. Yaşayan birileri varmı diye. Kimse yoktu. Sadece kurtlar uluyordu. Kafamı kaldırdığımda bir dağ gördüm. Araba sesleri geliyordu. Arkadaşlarımı burada bırakmak istemiyordum ama yardım bulmalıydım. Demi uyuya kalmıştı. Dağın tepesine çıkmaya karar verdim. Ne kadar hızlı çıkarsam o kadar iyidir diye düşünmüştüm. Tamemen yanılmışım. Yukarı çıktığımda çok araba vardı. Üstümdeki kıyafetler kan içindeydi. Hemen yolun ortasına atladım. Arabalardan biri zoraki olarak durmak zorunda kaldı. Arabadan inen adam iyi birine benziyordu. Hemen yanıma geldi ve neler olduğunu sordu. Ağlaya ağlaya anlattım. Adam bana sarıldı ve geçti diyerek sarıldı. Hemen bir an önce aşağıya inmek istiyordum. En iyi arkadaşlarım Demi , Bridgit , Miley , Niall , Louis , Zayn , Harry ve Rihanna'ya yardım etmeliydim. Peki ya Justin ? O hala ortalarda yoktu. Adam beni arabasına çağırdı. Polise gideceğimizi söyledi. O an ki korkudan adamın arabasına binmek zorunda kaldım. Napıcağımı bilemiyordum. Ön koltuğa oturdum. Adam beni rahatlatmaya çalıştı. Adımı yaşımı nereye gittiğimizi nerden gittiğimizi her şeyi sordu. Birden kendimi çok yorgun hissettim ve oturduğum yerde uyuyakaldım..
15.06.2013
Uyandığımda saat 07.08'di. Bir evin içindeydim. Neresi olduğunu bilmiyordum. Yanımda bir sürü yatak vardı. Demi , Rihanna Miley ve Bridgit o yataklardan 3'ünde uzanıyordu. Hala uyuyolardı. Onları görünce çok rahatladım. Her şeyin geçtiğine inanıyordum. Hepimizin güvende olduğuna. Yataktan kalkıp diğer odalara bakmaya karar verdim. Dışarı çıktığımda yan yana 10'dan fazla oda kapısı olduğunu gördüm. Her odanın kapısı açıktı. Her odaya sırayla bakmaya başladım. Bir odada 4 tane kız , bir odada 4 tane erkek böyle sırayla devam ediyordu. Buranın bir otel olacağını düşündüm. Bizim çocukları aramaya başladım. Amacımın hepsini aramak olduğunu gösteriyordum ama sadece Justin'i düşünüyordum. Çocukları ararken arkamdan bir adam '' Ne halt ediyorsun dışarıda '' diye bağırdı. İrkilerek arkamı döndüm ve '' Arkadaşlarımı arıyorum '' dedim. Adam sinirli bir şekilde '' Bir an önce odana dön '' diye bağırdı. Koşa koşa odama gittim. Odama gittiğimde gördüklerim karşısında öfke ve korkuyla karışık bir duygu yaşadım. 5 tane sip siyah giyinmiş adam arkadaşlarımın başında durup kollarına iğne yapıyorlardı. Adamın teki zorla kollarımı tutarak beni yatağa bağladı. Demi ve Miley uyanıktı ama Bridgit ve Rihanna iğnenin etkisiyle bayılmıştı. Bir kaç saniye sonra benimde gözlerim kapandı...