1. bolum

18 5 0
                                    

Yazmak,bu kelime benim iç dunyam .Beni yansıtan koca bir kelime oldum olası yazarım.Çünkü yazmak beni bu saçma hayattan bir nebze olsun uzaklastiriyordu .Kendi duygularimla bas basa kalabildigimdi o andı "yazmak". Herkes için kucuk ama benim için büyük olan o kelimeler ve cumleler .Herkesi dış görünüşüyle yargilayamayiz .Çünkü onların iç dunyasinda ne kadar güzeldir hayal bile edemezsiniz.Mesela ben herkesi tarafından dislanan ama yinede yalnizligimi aratmayacak olan kelimeler .Güzel olmadigimi bende biliyordum.Ama herkesin bunu yansıtmasına gerek yoktu .Mesela okuldaki Merve .Güzel kızdı ama herşey güzellikle olmuyordu degilmii?
Kendisinin basenlerinin olduğunu unutuyordu beni yargilarken .Ama ben ona bunu yansıtmıyordu.Eğer yansitsaydim benim onun gibilerden bir farkim olmazdı bu durumlarda.Neymiş efendim ergen ergen sivilcelwrim varmış ,boyun çok kisaymis,kaslarim Recep İvedi'e benziyormus, dort gozmusum bide burnum uzunmus  fala filan..Her insanin bir kusuru olur .Ben de kendimi belki boyle seviyorum..Tamam belki ben cok memnun değilim bu halimden ama napiyim ananın karnından çıkarken sormuyolar ki bana dünyaya nasıl gelmek istersiniz diye .Sonuçta herkesin guzel bulduğu bir yeri vardir.Benimkiside saclarimdi anasınıfında bir kizin saçı çok uzundu ben de cok ozenirdim öyle birsacim olmasına.O günden bu yana hic kestirmedim saclarımi.Ama hep tepeden temizlikçi kadınlar gibi tepeden bir topuz yaparim .Ben bu buydum bunun gerçeğini degistiremezdim-mezdik.
Bugünde bu kadar gorusuruz basta yeni ve simdi sona eren Sayfam.
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

Oh be ilk defa bu kadar uzun yazmıştım içimi dökmek beni rahatlatiyordu.
-Melisa yemek hazır kizim hadi gel.
-tamam geliyorum cano..

Cano ne be ay hep o izlediğim türk filmlerinden bulaştı azima.
-Miss gibi kokmuş yine neler pisirdin cano sen boyle..
-Kız ne o öyle Kemal Sunalin filminden esinlenmiş gibi takmissin bir isim azına.
- Sen beyenmedin mi yoksaa.
-Beğendim hic beğenmez olurmuyum hatta bayıldım .
-Begenecegini bilseydim daha önceden bulurdum bu ismi .
-Fe supanallah akil ver su kıza .
-Ee ane napalim bazı şeyler genetik.
-Kİz sen annenle nasıl konusuyon terlik gelyo bak.
-saka saka yaptım güzel annem ..
Annem de olmasa benim gülüp eglenecegim hic kimsem yoktu.Gerçekten  annem bana hic arkadas aratmazdi.Yeri geldi mi dostum yeri geldi mi öğretmenimi yeri geldi mi annme oldu canım annem..Babamsa kamyon şoförü olduğu icin ayda bir kere faln geliyordu.Yüzünü gören cennetlik yani .Hep benim bir yasında bir kardeşim olsun isterdim derdimi herseyimi paylasabilecegim bir dost .Annem bana yetiyordu.
-Ane  bana bir kardeş yapsaniza .
-Kızım salak salak konuşma .Seni bile yapmakta supheliydik.
-Gerçekten mi.oyelmi yani beni sevmiyormusunuz .
-Hemen alin öyle şey olur mu deli kız sen benim. Herseyimsin sen benim dört dozumsun ben sensiz yaşayabilir miyim.
-Evet yasayamazsin .
-Evet yaşayamam tabi hadi yemeyini ye .Sonra ders çalış kızım bu son senen üniversite sınavına kazanmazsan seni kazanma doverim ..
-tamam ya hemen niye kiziyosun doydum zaten..

Merhaba arkadaşlar nasıl olmuş ?
Yorumlarınızi yazmayı unutmayın  lütfen ..

Degisen Hayatim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin