Mno. Ghiciți ce?
Am reușit în sfârșit, aleluia, să-mi descarc jocul meu preferat după ce l-am jucat acum 2 ani fără sa conștientizez, și ghiciți ce.....
DUPĂ FUCKING 3 ZILE ÎN CARE AM AJUNS LA "ZIUA 8" YOOSUNG MI-A DAT CU FLIT ȘI APOI MI-AU DAT STORY MODE UNDE ÎMI SPUN LA FINAL CA E "BAD ENDING"
ADICĂ FMM FRATE. EU NU MAI PUTEAM DE NERĂBDARE SĂ-L JOC DUPĂ UN AN JUMATE ÎN CARE NU AM AVUT MEMORIE SUFICIENTĂ ȘI TU ÎN PANA MEA ÎMI DAI "BAD ENDING" DUPĂ 8 ZILE??
ȘI acum mai ghiciți puțin. Vreau să-i fac pe toți sa sufere și apoi sa îl dezinstalez ca sa am fricking loc în memorie ca sa pot posta capitole dinnou. Ca "cică" nu ma lasă să intru în galerie pentru ca nu mai am memorie. Și ,naiba, dacă mai am ce sa șterg din telefon. Am renunțat la melodii de suflet. La multe imagini. Și videoclipuri. Și degeaba frate. NIMIC!
PUR ȘI SIMPLU NIMIC. ADICĂ CA POT SA MAI SPUN. TELEFONUL AZI A LUAT-O RAZNA DE-MI VENEA SĂ-L SPARG ȘI PE ĂSTA. dar după mi-am amintit că mi-la făcut cadou sor'mea anul trecut de sfântul Ștefan a.k.a ziua mea de nume. Și nu are nici un an. Deci am stat cuminte.
Și am venit. La voi miraculeri mei. Sa ma plâng după ce am plâns ca o sociopată și o bipolara când își schimba starea în tristețe, pentru ca am crezut eu ca pot primi alinare de la voi dragi mei. Deci am o întrebare pentru voi!
SĂ NU DEZINSTALEZ JOCUL ȘI SA MA RĂZBUN PE PROȘTII DIN MYSTIC MESSENGER DUPĂ CE MI-AU ZDROBIT INIMA ȘI SPERANȚELE ȘI SA NU POT POSTA DECÂT DUPĂ 2 SĂPTĂMÂNI DUPĂ WEEK-END-UL ĂSTA LUNG AL NOSTRU....
SAU
SĂ DEZINSTALEZ JOCUL SA ȘTERG TOATE POZELE CU EI CARE MI-AU MAI RĂMAS PENTRU CA MI-E PREA GREU ȘI SA POSTEZ DE MÂINE ÎNCONTINUU CAPITOLE NOI LA RÂNDUL PÂNĂ TERMIN CU POZELE DIN TELEFON ȘI ÎNCEP CU CELE DIN TABLETĂ?
Vă las pe voi sa decideți miraculeri mei. Vreau sa spuneți repede ca sa știu ce sa fac. Altfel parca vad ca mâine după după ora 12. Încep dinnou jocul și încep sa ma răzbun.
Deci aveți timp. Aproximativ 14 ore de acum sa ma convingeți ce sa fac. Aștept comentarii.
Eu am fost Bubu iar acum sunt out! 😿😿😿😿😿😿😿😢😢😢😢😢😢😢
Pupici cu sclipici miraculeri! Ne vedem după ce o sa ma decid cu ajutorul vostru ce fac.
Sper ca nu v-am dezamăgit cu tot ce am spus. Dar aveam nevoie sa ma decarc
CITEȘTI
Poze Și Comic-uri-Miraculos Buburuza si Motan Noir
FanfictionAceasta este o carte cu poze rare, comic-uri și desenele mele proprii așa cum spune si titlul cărți. Sper din tot sufletul să vă placă și să le adăugați câteodată in cărțile voastre. Dacă unele poze le-ai mai văzut spuneți-mi și voi corecta. Întotde...