17.Bölüm

771 27 2
                                    

Seulgi:Merhaba ben Taeyong un sevgilisiyim Seulgi.
Jennie:Ne?!
Jennie:Taeyong ne oluyor?!
Taeyong:Seulgi lütfen gider misin!
Seulgi:Sana inanamıyorum Taeyong daha yeni sevgili olduk ve sen beni mi kovuyorsun..
Jennie:Taeyong ne diyor bu kız!!!
Taeyong:Seulgi sen gel bir konuşalım Jennie lütfen sen beni burada bekle ben hemen geliyorum...Gel seulgi!!
*kolundan tutarak mutfağa doğru götürür*
Taeyong:Sen ne yaptını zanetiyorsun Seulgi!!!Neden buradasın!!!
Seulgi:Sen benimle oyun mu oynuyorsun ha sen gelmedin mi benim yanıma benimle çıkarmısın demedin mi!!!
Taeyong:Grup için yaptımı sende biliyorsun Seulgi bak ben o içerideki kızı seviyorum seni değil!!
Seulgi:Hayır Taeyong sen ve ben çıkıyoruz yarın şirket tarafından onaylanacak.
Taeyong:Hayır bu olmayacak ben Jennie ile birlikteyim şirket ile konuşucam!
Seulgi: Tamam,tamam konuş ta seni kapının önüne koysunlar.!
Taeyong:....
Seulgi:Yaaa böyle susarsın işte...bak Taeyong senin gruba çok çalıştını ve şirkete girebilmek için çok çabaladını biliyorum o yüzden seç ya benimle ya o kızla.....

           "Jennie nin azından"
Taeyong beni salonda bırakıp beklememi söylemişti ben de ne kadar da kızgın ve kafam karışık hissetsem de durmuştum.
Taeil:Jennie istersen gel otur..
Jennie:Neler oluyor!
Jennie:O kız neden Taeyong un kız arkadaşı oldunu söyledi!?
Taeil:Şey bunu Taeyong anlatsa iyi olur...
Jennie:Ben sadece gerç.....
Sözüm kesilmişti çünkü mutfaktan barıştıklarını duydum mutfağa doğru yöneldim.
Taeil:Jennie lütfen gel....
Jennie:Sus...

Onları konuşurken gördüm son duydum kelime ise "ya benimle ya o kızla"sonra Seulgi beni gördü ve Taeyong a sarılıp "beni seçeceğini biliyordum tatlım"dedi ve onu öptü...

......

Stop baby,don't stopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin