3.

193 3 3
                                    

Po długim czasie oczekiwania powracam tak tak zajęło mi to 3 lata ale ostatnio niemam co robić z życiem a wiec może zacznijmy od początku ....

Każdego roku , gdy zaczynaja kwitnąć wiśnie zmysły wszystkich nagle się pobudzają. Wiele osób tak jak w walentynki pragnie znaleźć sobie druga osobę , żeby nie być samemu w ten piękny romantyczny okres. Pewna dziewczyna o imieniu Mari bardzo nieśmiała i zdystansowana od ludzi potrzebowała szybkiego i dużego zarobku , zdecydowała się na prace w klubie go go. Była to dla niej bardzo trudna decyzja , ponieważ wstydziła się bardzo swojego ciała , ale nie miała innego wyboru ,ponieważ rodzice wyrzucili ja z domu przez jej sekret ... który wyszedł na jaw. Mari chodząc od klubu do klubu była już trochę zrezygnowana , bo nigdzie nie chcieli jej przyjąć , trzeba zaznaczyć że Mari nie była szczupła dziewczyna tylko taką która ma troszkę ciała.
Zdesperowana dziewczyna weszła do ostatniego klubu w mieście nie cieszył się on zbyt dobra opinia , ale to była jej jedyna szansa. Zapukała do drzwi menagera , otworzyła jej młoda kobieta i zapytała czego dziewczyna szuka ,odpowiedziała że szuka menagera bo chciałaby się tu zatrudnić. Kobieta popatrzyła chwile na Mari i zapytała dlaczego akurat praca w klubie , dziewczyna wydała jej się zbyt delikatna na tego typu prace. Mari opowiedziała o wyrzuceniu z domu i o tym że potrzebuje bardzo pieniędzy , ponownie pytając czy może rozmawiać z menagerem. Kobieta się uśmiechnęła i powiedziała jestem Kimneku , ale mów mi Kim ja jestem menagerem tego klubu i zatrudniam cię odrazu(...)

Dajcie znać czy kontynuować ta serie bo niewiem czy jest sens się wysilać pozdrawiam Angel

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 13, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Kiedy kwitną wiśnie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz