📞☏

15 9 0
                                    

Telefonum kırılmıştı lanet olasıca! Sınırlenmistim şahsen...
Deniz ile biraz gezdikten sonra Denizi ablam aradı:
"Ardanın telefonu neden kapalı
acaba? Çabuk eve gelsin Onunla birşey konuşmam gerek!"
Demiş bende Denize:
"Sınırlı mi dedi? "
Diye sordum oda:
"Yani telefonu açmadığım için sınırlı olmalı ablan lan sana ne yapacak?"
Ben:
"Haklısın! "
Dedim gülümseyerek! Sonra Çiğdem'i gördüm... hemen yanına gidip sarıldım:
"Kankim beniiim!"
Dedim sonra o yumuşak yanaklarını öptüm!
"Sen ne yaptın o işi?"
Ben:
"Nurten işini mi?"
Cigdem:
"Evet o bak o kızla sevgili olamazsın küserim ki!"
Ben:
"Cigdem seviyorum kızı!"
Cigdem:
"Bende sevdiğimde siz izin vermiyordunuz ama!"
Ben:
"Seninle biz aynı değiliz! Kızım ben ona asigim aşık!"
Cigdem:
"Bak birtanem ona aşık olmana birşey demiyorum ki ben ama o kız Alara gibi olacaksa şımarık falan senden uzak dursun!"
Ben:
"Hem daha tanışmadık bile hemen sen ileri görmüşsün belki beni sevmeyecek! Belki bwn umurunda degilim! Mesela ben şuan onu düşünüyorum ama belki o başka birini yada başka birşey düşünüyor! Bilemeyiz dimi bunları?!"
Cigdem:
"Arda bak kızlar için üzülme tamam mi birtanem bu kişi çok aşık olduğun biri bile olsa seni üzenleri bende üzerim biliyorsun!"
Ben:
"Canım kardeşim ya!"
Dedim sarılarak oda:
"Hadi biraz gezelim!"
Ben:
"Ablam çağırdı kanka ya!"
Cigdem:
"Ablan evde mi?"
Ben:
"Evet bugün evdeydi!"
Cigdem:
"Tamam o zaman bende Kuzeyi alıp geliyorum oraya tamama mi? Artık sunarım arasını yapalım ya!"
Dedi bende:
"Aynen he bu arada şu Tarık işini ne yaptın?"
Cigdem:
"Onu mu Görkem'e sorarsın  haydi daha hızlı ol!"
Ben:
"Tamam kardeş gidiyorum!"
Cigdem ile biz kardeşdik öz olmasada kardeştik o benim canım birtanem di herkes bizi sevgili gibi gorsede o benim öz kardeşim gibiydi! Bizim içimizde büyüdüğü ıcin erkek gibidir kendisi lakabı da Erkek Fatma başta kızmıştı bu lakabı ama sonradan sevmişti!
Eve geldiğimde anlam:
"Süper haber!"
Ben:
"Ne oldu?"
Ablam:
"Tarik ben onu affedim diye neler yaptı!!"
Ben:
"Neler yaptı?"
Ablam:
"Evimize geldi sonra işte çiçektir falandır özür diledi daha yapmayacağını söyledi_"
Sözünü kestim!
"Ee affettin mi?"
Ablam:
"Evet yani düşüncem dedim!"
Ben:
"Siz kızlar varya abla malın teki siniz malın bir çiçeğe mi kandın o zaman bu çocuk her gün aldatsin seni sonra çiçek getirsin nasıl fikir?"
Ablam:
"Arda ben onu seviyorum oda beni!"
Kahkaha patlattim:
"Abla kendini kandırma bence o seni sevmiyor sen seviyorsun seninle neden birlikte sevgili olmak istiyor anlamış değilim bu arada!"
Ablam:
"Arda sacmaladin çocuk beni sevdiği için benimle çıkıyor!"
Ben:
"Seni sevdiği falan yok beyinsiz senden birşey istiyor ama ne?"
Ablam:
"Hayır Arda bana aşık!"
Ben:
"Değil!"
Ablam:
"Bana aşık dedim san Buğra!"
Ben:
"Bana bir daha Buğra dersen seni öldürürüm abla!"
Ablam:
"Bak seen öyle mi!"
Brn:
"Abla sen ne kadar mal bir kızsın seni sevdiğini düşünüyorsun sen onun umurunda değilsin! Ara bakim neredeymis  Merve mi Aslı mi?"
Dedim oda:
"Arıyorum!"
Neredesin
Ne işin var orada
Peki
Bende seni
Görüşürüz
Sinem ile birlikte geziyorlarmis!
Kahkaha attım:
"Normal sonra yatağa geçerler!"
Ablam bana tokat attı sonra bende:
"Senin gibi abla olmaz olsun birgün o çocuğun gerçek yüzünü gördüğünde benden özür dileyeceksin sen haklısın diceksin bak abla seni uyariyorum o çocuk yüzünden bana tokat yada bir darbe gerçekleştirme!"
Ablam:
"Arda refleks oldu özür dilerim!"
Ben:
"O çocuk senin gözünü kararmış kardeşine bile zarar verebiliyorsun! "
Ablam:
"Ama refleks_"
Sözünü kestim:
"Başlatma refleksine o çocuğun yuzundekileryuzundekilerfalanda refleksi o zaman!"
Ablam:
"Tarıga birşey mi yaptınız?"
O sırada zil çaldı Kuzey olmalı! İhtiyacım vardı zaten ablam kapıyı açtı! Kuzey:
"Selam Arda nerede?"ablam:
"İçeride!"
Dedi arkadanda Çiğdem girdi... odama gittiğimde sinirden oluyordum Kuzeye olanları anlattım oda benden fazla üzüldü!

İyi okumalsr

oys!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin