Nepřátelé

8 0 0
                                    

Pohled Jsmine(jasmíny)mámi:

Tak a je to tu naše druhá dcera které je 6 let tak jde do první.
Nebudu brečet.! Řekla sem si v hlavě.
,,Tak holčičko dnes jdeš do první tak musíš být hodná. Takže tam nikoho ne mlať ano?''
,,ano mami''

Příjeli sme před školu a Jasmin se smála se Jesikou. To je její sestra je o 5 let starší.

''Tak ahoj Jesiko!''zařvu na Jesiku.
Kouknu se na Jasmin.
Ta se usměje a řekne:,,mamí musim tam jít?'',,no musíš. Až budeš veká tak nemusíš. Protože budež ze školi venku a budeš pracovat. Tak pádi do tý třídy. A nedělej hlouposti.!''
Křiknu a ona se na mě koukna rozeběhne se a dá mi pusu na tvář.

Z pohledu Jasminy učitelky:

Tak další rok s dětmi.
Děti už byli ve třídě.,,tak děti mám pro vás dárek. Koukekte vzala sem taštičku s bonbónama'' Šla k nim a řekla: ,,kdo mi řekne své jméno vezme si bonbonek''.
Nějáký klučina ke mě přišel a řekl: ,,já se jmenuju Kris''
,,Tak jo Krisi běž si sednout tam kté holčičce.'' Ta holčička vstala a šla ke měřekla:,, ja se jmenuju Jasmína.'' vzala si bonbon a šla si sednout spátky ke Krisovi. Ostatní se mi přestavili.

Po hodině šli děti domů a rodiče mi poděkovali.

Druhý den
Pohled Jasmin mámi:

Děti jsou ve škole já uvařila oběda jela pro Jasmin.

Po 10 min. sem konečně u školy.
Tam nás vihlížela Paní učitelka. A já se koukla na Jasmin  a toho kluka vedle. Byli oba od barvi. Já zaparkovala a vilezla. Šla sem k Jasmin, ale paní učitelka řekla: tak tady ji máte. Je od barvi prorože jí Kris nalil barvu na hlavu a ona mu to oplatila. A teď musíme počkat na jeho maminku.''
Jeho maminka přijela a šla ke Krisovi já se omluvně koukla na jeho maminku.
Tak sme to řešili.
Pak sme si na sebe dali čísla.
Noděti se netvářili štastně. Jeho maminka se jmenuje Jana.
No tak sme si řekli čau a jeli domů.

Doma sem se viptávala Jasmin
,,Tak Jasmin. Jak to bylo?'' ona se jen koukla na mě a řekla:,,ten kluk mi bral obrázek tak sem mu vilila růžovou barvu na hlavu a pak mi to oplatil zelenou barvou. No a paní učitelka řekla že se chovame jako napřátelé.
No tak seme se začali smát.
A pak se smála i paní učitelka.'' usmála se.
Tak sem jí poslala do kupelny a vykoupala.

Po koupání sem ji odnesla do jejího pokojíku.
Šla sem si pro ovladač abych vypla televizi.
Pomalu usínala a ještě než usla tak se zeptala:,,mamí? Kdy se vrátí tatínek?''zeptala se smutně.,,už za pár dní. Zlatíčko'' šeptnu a ona se usměje a usne během chvilky.

Tak lidi to je první část z týhle ff . 466 slov. Čauky


Od dětství až po smrt?Kde žijí příběhy. Začni objevovat